Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن هاشمی گفت: من از توضیحات وزارت نیرو درباره خاموشی شبانه تهران قانع شدم و به نظر من مسوولان این وزارتخانه سخن درستی در این باره گفته اند. محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص علت خاموشی‌های شبانه در برخی بزرگراه‌ها و نقاط پایتخت به میزان گفت: وزارت نیرو در این خصوص توضیحات لازم را داده است و من لازم نیست در این باره توضیحی بدهم، زیرا خود مسوولان وزارت نیرو به خوبی دلایل این مورد را شرح داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی در واکنش به اینکه آیا شورای شهر تهران پیگیر این قضیه خواهد شد یا نه گفت: وزارت نیرو خیلی واضح و مشخص درباره مساله خاموشی شبانه تهران توضیح داده است. بنابراین لازم نیست شورای شهر این قضیه را پیگیری کند.   بیشتر بخوانید: مخالفت پلیس با خاموشی بزرگراه ها

رئیس شورای شهر تهران درخصوص گمانه‌هایی که درمورد رابطه محدودیت‌های کرونایی با این خاموشی‌ها پدید آمده گفت: بر اساس آنچه که مسوولان وزارت نیرو عنوان کرده اند به دلیل اینکه سرما به شدت افزایش پیدا کرده مصرف سوخت هم با همان شدت بالا رفته و برای اینکه بتوانند این مساله را کنترل کنند و علاوه بر این، چون به دلیل شیوع کرونا گفته شده ترددی در خیابان‌ها نباشد در بعضی نقاط خاموشی اعمال شده است. این مساله کاملا واضح هست و تصور می‌کنم قابل پیگیری نیست و من هم صحبت دیگری در این رابطه ندارم. البته رسانه‌ها این مورد را از طریق خود وزارت نیرو پیگیری کنند.
هاشمی در واکنش به اینکه خاموشی‌های شبانه می‌تواند عامل ایجاد وضع محیطی جرم زا و سبب تهدید امنیت و سلامت مردم شود گفت: من از توضیحات وزارت نیرو درباره خاموشی شبانه تهران قانع شدم و به نظر من مسوولان این وزارتخانه سخن درستی در این باره گفته اند.   انتهای پیام/ برچسب ها: محسن هاشمی شورای شهر تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محسن هاشمی شورای شهر تهران خاموشی شبانه وزارت نیرو محسن هاشمی شورای شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۶۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۹ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6098877

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های دولت رئیسی درباره‌ی انتشار روزنوشت‌های هاشمی رفسنجانی
  • چرا تهران تقسیم می‌شود؟
  • لزوم همکاری وزارت نیرو با جهاد کشاورزی برای قطع برق چاه‌ها
  • «پایتخت همدلی» در قاب تصویر شبکه تهران
  • دیدار محسن رضایی با آیت‌الله اعرافی
  • عکس قدیمی از آیت الله هاشمی و محسن رضایی درحال خوردن آش افطاری
  • بازدید مدیرکل ورزش و جوانان تهران از تمرین تیم ملی ژیمناستیک
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت
  • ببینید | هشدار آیت‌الله هاشمی به دادن اختیارات به شورای نگهبان در سال ۶۳