Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس از برگزاری مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت این تشکل دانشجویی به صورت مجازی خبر داد.

فرزاد بینا دوشنبه ۸ دی در جلسه ستاد دانشجویی بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در امتداد فعالیت های فرهنگی، تربیتی و بصیرتی خود در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار شهید ولی نوری، شهید گمنام مدفون در دانشکده فنی مهندسی شهید باهنر شیراز و شهدای دانشجو، ویژه برنامه یادواره شهدا به صورت مجازی برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه در دو نوبت صبح و عصر روز شنبه مورخ ۱۳ دی ماه سال جاری با سخنرانی آیت الله لطف الله دژکام نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و سردار یدالله بوعلی فرمانده محترم سپاه فجر استان فارس و حجت الاسلام محمد کیخا، با روایتگری حاج قاسم مهدوی همرزم سردار شهید ولی نوری و مداحی محمد یزدخواستی و علیرضا ایزدپناه به صورت مجازی برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس اضافه کرد: هدف از برگزاری این برنامه، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایجاد روحیه انقلابی گری، مقاومت و بصیرت افزایی به نسل جوان دانشجو است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان

 پنجمین یادواره ۱۳۲۲ شهید سرافراز یگان ویژه و ۲۷ شهید سرافراز یگان ویژه استان کرمان با حضور سردار"عظیمی"جانشین یگان‌های ویژه فراجا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند.

 سردار فرشید در این آیین با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا گفت: این یادواره یادآور عزیزانی است که در تمام ساعات شبانه روز و در سرما و گرمای مناطق مختلف مشغول خدمت به هموطنان هستند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: همه شما عزیزان قطعا این حضور و ایفای نقش همرزمان انتظامی در ماموریت‌های مختلف را دیده اید، اما باید همواره به یاد داشته باشیم برای این امنیت چنین خون‌هایی تقدیم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود