Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: امروز داد مردم از اوضاع اقتصادی و گرانی‌ها بلند است و همه ما شاهد این اوضاع هستیم باید با ایجاد طرح‌هایی به دنبال معیشت مردم با اولویت نخست باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) اظهار داشت: تقاضای من از شما برای استان گلستان این است، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، به دنبال اجرای طرح‌هایی در بخش اقتصاد باشید که در معیشت مردم تغییر و تحول ایجاد کند و وضع زندگی آنها را بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آن چیزی که مردم با تمام وجود لمس می‌‏کنند یعنی معیشت و زندگی روزمره آنها، چیزی است که سر سفره آنان می‌گذرد. امروز داد مردم از اوضاع اقتصادی و گرانی‌ها بلند است و همه ما شاهد این اوضاع هستیم باید با ایجاد طرح‌هایی به دنبال معیشت مردم با اولویت نخست باشیم. همه ما باید در این اوضاع خاص کشور با کمک به دولت و مجلس و قوه قضاییه و نیروهای مسلح و سپاه از این شرایط عبور کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: در آستانه سالگرد شهادت شهید بزرگوار  و مرد میدان عمل، شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم. شهید سلیمانی انسانی وارسته  و بی‌ادعا بود که با خدا معامله کرد و تمام زندگی‌اش در مسیر قرب به خدا بود و تمامی سختی‌ها و مرارت‌ها را برای رضایت و خشنودی خداوند متعال تحمل کرد. هیچ‌ گونه توقع و انتظار مادی و دنیوی نداشت، تمام ‌وقت خود را صرف حفظ امنیت کشور  و آسایش مردم مصروف داشت، و مقام شهادت، پاداش خداوند متعال به جهت مجاهدت‌های بی‌وقفه و زحمات و ایثار و ازخودگذشتگی او بود و شهید سلیمانی می‌تواند یک الگو برای همه باشد.

وی بیان داشت: آن چه که قرارگاه سازندگی خاتم در  استان گلستان انجام می‏‌دهد، مورد نیاز این استان است، کارهای بزرگی همانند زهکشی و  ساخت سد و مدیریت آب که در معیشت مردم تاثیرگذار است. من شادی و نشاط مردم شیعه و سنی استان را از اجرای طرح زهکشی و بازدهی آن در اراضی کشاورزی مشاهده می‌کنم و از این رو بسیار خوشحال هستم.

‌آمادگی شبکه مویرگی بسیج برای بهبود اوضاع اقتصادی‌/هزاران بسیجی جزء به جزء زنجیره تولید را نظارت و بررسی می‌کنند + فیلمنماینده مردم ارومیه: بهبود اوضاع اقتصادی با تغییر جهان‌بینی مسئولان امکان‌پذیر استمنتخب مردم سنقروکلیایی در مجلس یازدهم‌: تمرکزمان در مجلس آینده بر ‌بهبود اوضاع اقتصادی ‌‌مردم خواهد بود

نورمفیدی ادامه داد: امیدوارم طرح‌های زیربنایی و تحول آفرین مثل پروژه راه آهن اینچه برون به شاهرود و نهایتا به جنوب کشور که سال‌هاست به دنبال تحقق آن هستیم، هر چه زودتر به نتیجه برسد چرا که از پروژه‌های بسیار مهم این استان است و می‌تواند آینده در تصمیمات منطقه‌ای تاثیرگزار باشد. از استاندار گلستان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران کل استانی درخواست دارم تا آنجایی که قادر هستند با تلاش‌های خود زمینه  انجام طرح‌های بزرگ را فراهم کنند.

وی در ادامه به تاثیرات مثبت پخش دیدار صمیمانه مقام معظم رهبری با نخبگان و اهالی فرهنگ و هنر اشاره داشتند و گفت: آنچه که دشمنان ما  سعی می‌کنند به هر شکل ممکن انجام دهند این است که مردم را  از این نظام جدا کند و قطعا پخش این دیدارها برای مردم موثر خواهد بود این که شخص اول مملکت  این گونه خودمانی و صمیمانه با هنرمندان و ورزشکاران و نخبگانی که در جامعه دارای جایگاه اجتماعی هستند بنشیند و گفت‌وگو کند این کار  بسیار مهم و تاثیرگذاری است. نشست صمیمانه با این افراد و این گونه برخورد کردن قطعا روی خود آنها اثرگذار است و هم روی بخشی از جامعه که به هر حال این‌ها برای آنان ملاک و معیار هستند. پخش این دیدار برای بنده بسیار خوشحال کننده بود.

امام جمعه گرگان ضمن تشکر از زحمات سردار محمد از تلاش های قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در انجام پروژه ‌ای بزرگ همچون طراحی و ساخت  نفتکش 113 هزار تنی قدردانی و از خداوند برای ایشان و مجموعه قرار گاه سازندگی آرزوی توفیق بیش از پیش کرد.

انتهای پیام/582/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه اوضاع اقتصادی استان گلستان معیشت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت