Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان داستان‌های برتر نوزدهمین دوره جایزه «صادق هدایت» اعلام شدند.

 دبیرخانه جایزه صادق هدایت اعلام کرده که در نوزدهمین دوره این مسابقه ادبی ۱۳۰۰ نویسنده از ایران و خارج از ایران حضور پیدا کردند که ۲۷ داستان توسط داوران برای مرحله نهایی انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کردستان، داستان کوتاه "دندان حضرت اشرف" اثر محمد علی دستمالی نویسنده سنندجی نیز یکی از ۲۷ داستانی است که به مرحله نهایی جایزه ادبی صادق هدایت راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد علی دستمالی شاعر نویسنده مترجم و تحلیلگر سیاسی متولد سال ۱۳۵۶ و اهل سنندج است او تاکنون دو مجموعه داستان به نام اسبی برای مردن و تبعید بالکن ها و مجموعه شعری به نام اسب سربریده بغض منتشر کرده است.

دستمالی در سال ۹۷ً جایزه نخست جایزه ادبی فرشته را کسب کرده بود. وی همچنین در بسیاری از روزنامه های کشور، تحلیل های سیاسی خود را در حوزه کردها، ترکیه و سوریه منتشر می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سنندج تركيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال میان تیم های طبیعت و ذوب آهن امروز یکشنبه برگزار شد.

در این دیدار تیم طبیعت با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ حریف خود را شکست داد.

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود. طبیعت در حالی برنده دیدار سوم شد که پیش از این یک برد دیگر هم مقابل ذوب آهن در این مرحله کسب کرده بود و نتیجه یک دیدار را هم واگذار کرده بود.

کد خبر 6097514

دیگر خبرها

  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • امام صادق (ع) جامعه بشری را هدایت کرد
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک