Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت که در پی دریافت اخباری مبنی خرید و فروش و واگذاری خودرو های شرکت های داخلی به قیمت نمایندگی و پایین تر از قیمت بازار در سطح شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد و استان های همجوار توسط یک کلاهبردار حرفه ای و همچنین مراجعه افراد زیادی به عنوان شاکی به دادسرا و پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر واریز مبالغ زیادی به حساب نامبرده و همدستانش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد:  کارآگاهان در بررسی های اولیه متوجه شدند متهم با تشکیل باندی گسترده خود را به عنوان کارگزار شرکت های خودرو سازی داخلی معرفی کرده و با تحویل دادن تعداد محدودی خودرو با قیمت کارخانه به مالباختگان ، طمع آن ها را برانگیخته و مبالغ هنگفتی برای فروش بیشتر خودرو از آن ها دریافت و سپس متواری شده است.
وی اضافه کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند، نامبرده قصد خروج  از کشور را دارد و با اعلام ربوده شدنش توسط پدرش، قصد گمراه کردن ماموران و ایجاد فرص  برای فرار از کشور را دارد.
سردار محمدیان خاطرنشان کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای ساوجبلاغ شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه در نیمه های شب نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
وی  با اشاره به دستگیری اعضای باند ۱۸ نفره این کلاهبردار افزود: متهم در بازجویی های صورت گرفته ابتدا منکر انجام هرگونه کلاهبرداری بود اما پس از مواجهه با مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت پیش روی خودش ندید و به ۵۰۰ فقره کلاهبرداری به ارزش پنج هزار میلیارد ریال به شیوه فروش خودروهای لیزینگی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی البرز  با بیان اینکه تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد و تاکنون تعدادی از مالباختگان  شناسایی شده اند، بیان  داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، به منظور پیشگیری از ابتلا مراجعان به این ویروس، شهروندان می توانند برای اطلاع از نحوه رسیدگی به شکایت خود،  با شماره تلفن ۰۲۶۲۱۸۲۹۲۲۶ تماس حاصل کنند.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان از اعتماد بی مورد به افرادی که با چرب زبانی خود را نماینده شرکت ها و سازمان های مختلف معرفی می کنند خودداری کرده و در صورت مواجهه با این افراد، از صحت ادعای آنها مطمئن شوند.

برچسب‌ها البرز کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران البرز کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از یک واحد صنفی در شهرستان کاشان، دستگیری عامل این سرقت دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام اقدامات میدانی توسط کارآگاهان سرانجام مخفیگاه سارق شناسایی و طی عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات پلیس به سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از مغازه ای در شهرستان کاشان اقرار که با تکمیل شدن تحقیقات متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6093287

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی