Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@20:43:20 GMT

معلمان ماده ۲۸ بخوانند

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۶۷۳۲

معلمان ماده ۲۸ بخوانند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، رضا کچوئیان، از اعلام نتایج نهایی مولفه‌های ارزشیابی صلاحیت حرفه‌ای و نتایج رسیدگی به اعتراضات برخی مهارت آموزان خبر داد و گفت: مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان با دریافت اعتراض ثبت شده مهارت آموزان در سامانه هدف با تشکیل کارگروه، مسئولیت بررسی اعتراضات را عهده دار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افرد می توانند از هم اکنون با ورود به سامانه هدف به نشانی hadaf.cfu.ac.ir  از نتایج قطعی آزمون مطلع شوند.

90 درصد موفق به کسب گواهینامه صلاحیت معلمی

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، با اعلام تعداد 10 هزار و 799 نفر شرکت کننده آزمون آذر ماه سال جاری تصریح کرد: در نخستین مرحله این آزمون تعداد 9 هزار و 212 نفر از مهارت آموزان با موفقیت از آزمون گذر و در مرحله اعتراض، پس از احتساب نمرات تدریس عملی و مولفه فرهنگی با تغییر صورت گرفته در نمره کتبی اصلح، با ثبت اعتراض تعداد 777 نفر مهارت آموز در سامانه هدف 518 نفر قبول و در نهایت 90.1 درصد افراد شرکت کننده در آزمون اصلی مهارت آموزان ماده 28 موفق به کسب حد نصاب نمره و دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای شدند.

مسئول برگزار کننده آزمون اصلح، در ادامه گفت: در مرحله بررسی برخی اعتراض های مورد تایید و پذیریش کمیسیون آزمون، بازنگری مجدد انجام و با تغییر در امتیاز مولفه ها، نمره نهایی اکتسابی مهارت آموزان مشمول، تعدیل شد.

وی از برگزار شدن آزمون جبرانی اصلح اواخر بهمن و یا اوایل اسفند ماه سال جاری سخن گفت و افزود: افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون جامع آذر ماه نشده‌اند می توانند با شرکت در آزمون جبرانی با کسب حد نصاب نمره، گواهی صلاحیت حرفه معلمی را دریافت کنند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، در خصوص نحوه برگزاری آزمون جبرانی اصلح تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی و نحوه برگزاری این آزمون در اسرع وقت به اطلاع مهارت آموزان خواهد رسید.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، در پایان یادآور شد: زمان ثبت نام مهارت آموزان برای شرکت در آزمون جبرانی اصلح متعاقبا اعلام خواهد شد.

پربیننده ترین ملاک پرداخت یارانه ۱۰۰هزار تومانی تغییر می‌کند؟ وزیر آموزش و پرورش: برگزاری امتحانات ابتدایی حضوری است آخرین جزییات از رتبه بندی فرهنگیان در سال۱۴۰۰ سلفی آخر بهاره رهنما با گیسویی‌ها +عکس شرایط دریافت وام یک میلیونی و یارانه معیشتی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان آزمون اصلح آموزش و پرورش حق التدریسی ها فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان معلمان حق التدریس اخبار استخدامی آموزش و پرورش آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش حق التدریس آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان اخبار حقوق معلمان اخبار حقوق فرهنگیان اخبار بیمه فرهنگیان استخدام حق التدریسی ها معلمان استثنایی مهارت آموزان آزمون جبرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد
  • کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان به پایان رسید
  • گرامیداشت روز معلم
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری