Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها . مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان از برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم در این استان به ابتکار و میزبانی کانون بسیج رسانه شهرستان قشم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، به نقل از سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان، محمد امین ذاکری به برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم در هرمزگان به میزبانی کانون بسیج رسانه شهرستان قشم خبر داد و اظهار داشت: در این جشنواره به موضوعات و محورهایی در زمینه تولید محتوای رسانه‌ای خبری پیرامون مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، محورهای داوری آثار این همایش در پوستر این جشنواره منعکس شده و هر شرکت کننده مجاز به ارسال پنج اثر به دبیرخانه است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان گفت: مدیران رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی استان هم بدون محدودیت می‌توانند آثار منتشر شده در رسانه خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که از نظر کمی و کیفی بررسی و برترین رسانه هرمزگان در حوزه نشر محتوای تخصصی مکتب حاج قاسم معرفی خواهد شد.

ذاکری با اعلام اینکه مهلت ارسال آثار از 8 تا 16 دی ماه است، افزود: آثار ارسالی باید در همین بازه زمانی تولید، منتشر و از طریق سامانه /https://hrasaneh.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.

شیعه و سنی برای ترویج و تبلیغ مکتب حاج قاسم سلیمانی تلاش کنندحاج قاسم سرباز ولایت بود/ نخبگان باید "مکتب سلیمانی" را برای مردم تببین کنندمکتب شهید سلیمانی به جهان معرفی و شناسانده شود

مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان خاطرنشان کرد: این جشنواره با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در حال برگزاری است.

انتهای پیام/7558/  ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بسیج رسانه مکتب حاج قاسم رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم