Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی زاده از ثبت نام و آموزش مجازی رایگان بیش از ۴ هزار نوآموز دوره پیش دبستانی استان هرمزگان که در سامانه ثبت نام اینترنتی ثبت کرده اند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « حوریه حاجی زاده » در جلسه هم اندیشی با  روسای ادارات و کارشناسان حوزه ابتدایی ضمن اشاره به طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش دبستانی رایگان اظهار کرد: در نظام آموزشی دوره آموزشی بعنوان دوره ای رسمی و امری حاکمیتی است که آموزش در این دوره همچون سایر دوره های تحصیلی تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر راهکار1-5 سند تحول بنیادین ادامه داد: جذب و پوشش حداکثری نوآموزان با اولویت مناطق دوزبانه و دارای ضریب محرومیت بسیار مورد تاکید است.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: در شرایط کنونی  بهره گیری از از کلیه ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی جهت آموزش مجازی نوآموزان پیش دبستانی از برنامه های مهم دوره ابتدایی است .

 

وی با اشاره به اینکه  آموزش مجازی قطعا  جایگزین آموزش حضوری و ترکیبی نخواهد شد آموزش مجازی را پاسخی مناسب با موقعیت موجود جهت دسترسی همه کودکان دانست.


حاجی زاده اضافه کرد: اجرای این طرح در جهت پوشش حداکثری دوره پیش دبستانی با بهره مندی از ظرفیت ها و فرصت های استانی و والدین نقش اساسی در آموزش و یادگیری دانش آموزان بعنوان همیار معلم را ایفا خواهند کرد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه محتواهای آموزشی و بسته های یادگیری برای نوآموزان و اولیاء بسیار ضروری است، گفت: در طرح آموزش مجازی پیش دبستانی رایگان تعداد  20 محتوای آموزشی توسط مربیان و معلمان تولید و در سامانه شاد به منظور بهره برداری اولیا و نوآموزان بارگذاری شده است.


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: محتوای دوره برای اجرای غیرحضور ی و مجازی  تهیه و تدوین شده است و در شرایط خاص و در صورت امکان برگزاری کلاس های نیمه حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و تشخیص ستاد کرونا بلامانع است.

 
حاجی زاده در خصوص زمانبندی ارائه محتوای آموزشی تاکید کرد: نوآموزان از روز شنبه تا چهارشنبه به مدت 5 روز در هفته ، هر روز نیم ساعت با یک فعالیت تلفیقی و والدین هر هفته حداقل 45 دقیقه بر اساس چارچوب زمان بندی برنامه آموزش کودکان و اولیا دوره پیش دبستان از طریق سیما آموزش خواهند دید.   


وی در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: بتوانیم با همراهی و همدلی کلیه دست اندرکاران آموزش و اولیاء گامی موثر در آموزش و یادگیری نوآموزان برداریم.

 

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: نوآموز آموزش مجازی پیش دبستانی هرمزگان پیش دبستانی آموزش مجازی حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر پیشگیری از جرم دادگستری کل استان کردستان ظهر یکشنبه در حاشیه نخستین دوره از کارگاه آموزش حقوقی مشاوران املاک کردستان در سال‌جاری اظهار کرد: به همت این معاونت و اتحادیه مشاورین املاک استان، نخستین دوره از کارگاه‌های آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در استان در سال جاری با ارائه سرفصل‌های مهم و کاربردی مرتبط با معاملات برای ۸۲ نفر از مشاوران املاک شهر سنندج توسط اساتید مجرب تدریس شد.

حسن اصلانی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را ارتقا آگاهی‌های حقوقی، پیشگیری از تخلفات صنفی و کاهش ورودی پرونده به محاکم عنوان کرد و افزود: با توجه به نقش مشاوران املاک در پیشگیری از کلاهبرداری، انتقال مال غیر، فروش و پیش‌فروش ملک واحد به چند نفر و غیره این افراد باید دانش حقوقی لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این دوره‌های آموزشی سرفصل‌هایی چون تعریف سند، انواع آن، آثار سند رسمی، شرایط صحت قرارداد، شناخت اموال منقول و غیرمنقول، وظایف دفاتر ثبت اسناد و املاک، نحوه تنظیم قرارداد و شروط معامله، آشنایی با جرم جعل و اسناد مجعول و راهکارهای پیشگیرانه جرایم مرتبط با اصناف تدریس می‌شود.

اصلانی افزود: این دوره آموزشی به مدت سه روز در محل سالن اجتماعات معاونت اجتماعی دادگستری استان برگزار و در پایان از شرکت‌کنندگان آزمون کتبی به عمل آمد که نهایتاً برای کسانی که نمره لازم را اخذ کنند پروانه تخصصی صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: مشاورانی که موفق به شرکت در این دوره‌ها نشوند و یا نمره قبولی اخذ ننمایند، برای آنها پروانه تخصصی صادر نمی‌شود و قانوناً کسانی که پروانه تخصصی نداشته باشند پروانه کسب آنها غیرفعال می‌شود.

کد خبر 6091094

دیگر خبرها

  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان