Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@16:53:36 GMT

دربی بسکتبال گیلان در پایتخت

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۶۹۷۵

دربی بسکتبال گیلان در پایتخت

دو تیم آرنا درفک رشت و خانه بسکتبال صومعه‌سرا در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال ایران فردا (سه‌شنبه) به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ امین یزدانی دبیر هیات بسکتبال استان گیلان در خصوص برگزاری دربی بسکتبال گیلان در تهران اظهار داشت : نمایندگان لیگ یکی بسکتبال گیلان در چهارمین بازی دور رفت این رقابت‌ها روز سه شنبه در دیداری حساس مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : تیم درفک با ۲ برد و یک باخت در رده سوم جدول و تیم خانه بسکتبال صومعه‌سرا با دو باخت و یک برد در رده چهارم گروه ۶ تیمی شمال(ب) لیگ دسته یک بسکتبال مردان قرار دارند.

دبیر هیات بسکتبال گیلان با اشاره به وضعیت نمایندگان استان گفت : تیم‌های ما از آمادگی بالایی برخوردار هستند و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد بازگشت گیلان به سطح اول بسکتبال کشور باشیم.

وی ادامه داد : نبوغ اراک، عقاب تهران، دانش فراز البرز و مه هام تهران از دیگر تیم‌های حاضر در این گروه هستند و خواستار کسب میزبانی در دور برگشت این مسابقات هستیم.

یزدانی خاطر نشان کرد : کلیه بازی‌های این گروه به میزبانی سالن عقاب نهاجا برگزار میشود و علاقه‌مندان می‌توانند دربی بسکتبال گیلان را از ساعت ۱۷ سه شنبه از صفحه اینستاگرام هیات بسکتبال استان به نشانی @gilanbasketball بصورت زنده تماشا کنند.

وی همچنین در خصوص وضعیت تیم بسکتبال ملوان دیگر نماینده لیگ یکی گیلان گفت: باشگاه ملوان بندر انزلی نیز از ۱۱ دی ماه در گروه «د» این رقابت‌ها در گرگان به مصاف حریفان خواهد رفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی این شرکت در بخش سرمایه‌ای با هدف افزایش پایداری شبکه توزیع برق و بهبود ارائه خدمات به شهروندان تهرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کامبیز ناظریان همزمان با برگزاری ششمین نشست بزرگ فصلی مدیران این شرکت اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های ممکن به منظور بهبود روند خدمت‌رسانی در حوزه برق در پایتخت به کار گرفته شده است و از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی در بخش سرمایه‌ای با هدف توسعه و بهبود هرچه بیشتر وضعیت شبکه توزیع برق پایتخت خبر داد.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها، شاخص‌های بهره‌برداری و ضرایب امنیت و پایداری شبکه برق شهر تهران به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان برق پایتخت و همکاری مردم تهران، طی دو سال گذشته، به‌رغم بعضی مشکلات ناشی از تغییرات اقلیمی و افزایش مصرف انرژی، شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مورد نیاز هموطنان تهرانی نبوده‌ایم.

ناظریان تصریح کرد: در راستای اطمینان از پایداری شبکه در تابستان ۱۴۰۳ و حفظ آرامش و آسایش هموطنان تهرانی، همسو با برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو، این شرکت با همکاری کارشناسان و متخصصان، اقدام به تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با تمرکز بر بخش‌های مختلف فنی، مهندسی و توزیع انرژی کرده و امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها و تداوم همکاری تهرانی‌ها در تابستان پیش‌رو نیز شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مصرفی مردم شریف پایتخت نباشیم.

منبع: فارس

کد خبر 748835

دیگر خبرها

  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد