Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، سام نوری و مهران نائل به جمع بازیگران فیلم سینمایی لاک‌پشت و حلزون به کارگردانی رضا حماسی پیوستند.

سام نوری و مهران نائل در فیلم سینمایی لاک‌پشت و حلزون به کارگردانی رضا حماسی و تهیه‌کنندگی مشترک شهرام گیل‌آبادی و هوشنگ نورالهی که بر اساس فیلمنامه‌ای از محسن رضایی ساخته می‌شود، ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این علی مصفا و لیلا زارع به عنوان بازیگران اصلی این پروژه معرفی شده بودند.

در خلاصه داستان لاک‌پشت و حلزون آمده است: پدرام ۱۰ ساله با مادرش افسانه زندگی می‌کند و مشکلات زیادی با او دارد. افسانه قصد ازدواج دارد ولی با مخالفت پدرام روبه‌روست و دلیل مشکلات پدرام را همین مسئله می‌داند. پدرام با جوان عجیب و غریبی آشنا می‌شود و یک رابطه دوستی پنهانی بین آنها شکل می‌گیرد ...

حرف آخر راهی جشنواره فجر شد

حرف آخر به کارگردانی ابراهیم شفیعی با پایان مراحل فنی راهی جشنواره فیلم فجر شد.

فیلم سینمایی حرف آخر به کارگردانی ابراهیم شفیعی و تهیه کنندگی علی شاه حاتمی با پشت سر گذاشتن مراحل فنی، فرم حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را پر کرد.

حرف آخر اولین فیلم بلند ابراهیم شفیعی در مقام کارگردان است که فیلمنامه‌ای با نگاه اجتماعی دارد که شفیعی نگارش آن را برعهده داشته است.

سینا گنجوی تدوین، اکبر بلالی آهنگسازی و مهرداد براتی طراحی و ترکیب صدای فیلم حرف آخر را برعهده دارد.

ایوب آقاخانی، شبنم قلی خانی، ثریا قاسمی، علی استادی، علی باقری، مونا کرمی، وندا جعفری و حسن نجاریان، محمد علی تقوی، هیلا اکرامی، آذین احرامی، مریم کاظمی و سهیل محبی بازیگران فیلم سینمایی حرف آخر هستند.
 

«عوارض خروج» آماده نمایش شد

فیلم کوتاه عوارض خروج به نویسندگی و کارگردانی سعید حسنلو آخرین مراحل فنی خود را به اتمام رساند و آماده نمایش می شود.

عوارض خروج به تهیه کنندگی سعید حسنلو و مهدی خان احمدی پس از طی کردن آخرین مراحل فنی، برای حضور در فستیوال‌های بین المللی آماده می‌شود.

در توضیح فیلم آمده است: «چشم‌هایم را که می بندم، آرام بال‌هایم را روی شانه‌هایت حس می کنم، بال که می زنم رفته‌ام»

مجتبی پیرزاده، فرانک کلانتر و مهدی حسینی‌نیا بازیگران فیلم هستند.

برچسب‌ها جشنواره فیلم فجر لیلا زارع تولید فیلم علی مصفا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر لیلا زارع تولید فیلم علی مصفا جشنواره فیلم فجر لیلا زارع تولید فیلم علی مصفا اخبار کنکور فیلم سینمایی مراحل فنی حرف آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه

مستند ایساتیس به کارگردانی علیرضا دهقان و تهیه‌کنندگی راحیل صحرایی و علیرضا دهقان بعد از موفقیت در جشنواره‌های داخلی و خارجی از زمستان ۱۴۰۲ در سینما‌های منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه در تهران و شهرستان‌ها به اکران عمومی درآمد و بر اساس آمار سامانه فروش فیلم‌های سینمای ایران عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم این گروه را از آن خود کرده و رضایت مخاطبان و منتقدان را همراه دارد.

«ایساتیس» پیش از این در جشنواره سینماحقیقت و جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، جشنواره جهانی فیلم فجر و جشن مستقل سینمای مستند ایران به نمایش درآمده و موفق به کسب جایزه ویژه دبیر جشنواره سینماحقیقت، تندیس بهترین مستند بلند در بخش بین‌الملل جشنواره شهر و تندیس موسیقی از جشن مستقل سینمای مستند شد.

این فیلم همچنین در جشنواره‌های خارجی از جمله جشنواره فیلم مستند مسکو، جشنواره اوشن سیتی امریکا، کازان روسیه، جشنواره سبز مونتنگرو، جشنواره مستند ازمیر و... شرکت کرده و جوایزی از جمله جایزه بهترین فیلم جشنواره اوشن سیتی، جایزه بهترین فیلم جشنواره مونته نگرو را کسب کرده است.

داستان فیلم مستند «ایساتیس» به معرفی قنات‌ها و تاریخچه آن در استان یزد است و به این بهانه قسمت مهمی از تاریخ این استان کهن ایران را بازگو می‌کند و صدایی است شاعرانه و قصه‌گو که تا به حال ناشنیده مانده است.

تدوین این فیلم توسط بهمن کیارستمی و پویا پارسامقام صورت گرفته و فیلمبرداری آن به عهده مهدی آزادی است. داستان فیلم با صدای ابوالحسن تهامی‌نژاد، نصرالله مدقالچی، زهره شکوفنده و مریم شیرزاد روایت می‌شود.

علاقه‌مندان برای تماشای این مستند سینمایی می‌توانند به سایت https://gisheh۷.ir/event/۴۵۶۶۶/ مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام شد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • سینما به روایت «آپاراتچی»
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت