Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیرش وقاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازیکن جوان مهابادی سال قبل در تیم جوانان شهرداری ارومیه در لیگ جوانان والیبال کشور حضور داشت و پس از جلب نظر مسوولان تیم لیگ برتری آذرباتری ارومیه به این تیم پیوست.

وی با بیان اینکه این بازیکن برای نیم فصل دوم می تواند برای تیم خود به میدان برود، ادامه داد: "محمد بربست" متولد سال ۱۳۸۱ با قد ۲ متر و ۵ سانتیمتر، یکی از استعدادهای والیبال مهاباد است که با روندی روبه رشد به تیم سوپر لیگی آذرباتری ارومیه پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات والیبال مهاباد اضافه کرد: ماه گذشته نیز "آرش عثمانی"، "زانیار اشکوتی" و "آروین حسن‌خالی" والیبالیست‌های نوجوان این شهرستان قرارداد خود را به مدت یک فصل با باشگاه راهیاب ملل مریوان تمدید کردند.

وقاری اظهار داشت: با توجه به اینکه هیات والیبال مهاباد در سطح رقابت‌های لیگ والیبال کشور امسال نماینده‌ای ندارد، بازیکنان مستعد این شهرستان برای حفظ آمادگی و تداوم ورزش حرفه‌ای خود به عضویت تیم‌های سوپرلیگی والیبال روی آورده‌اند.

وقاری با بیان اینکه هم ‌اکنون بیش از پنج بازیکن مستعد این شهرستان در تیم‌های مختلف لیگ برتر والیبال کشور بازی می‌کنند، گفت: "فرهاد پیروت‌پور" والیبالیست پشت خط‌زن این شهرستان نیز هم‌اکنون در تیم والیبال لیگ برتری شهرداری ارومیه بازی می‌کند.

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

تیم‌های شهرداری و آذرباتری ارومیه ۲ نماینده استان آذربایجان‌غربی در لیگ برتر والیبال هستند.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی والیبال مهاباد آذربایجان غربی والیبال اخبار کنکور آذرباتری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد