Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهران گرمه‌ای ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در دو سال اخیر حمایت‌های خوبی از خارج استان و هم درون استان از پارک شده و به همین دلیل توانسته‌ایم رشد خوبی داشته باشیم.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی ادامه داد: خوشبختانه آنقدر سرعت رشد شرکت‌های فناور و دانش بنیان استان زیاد است که زیرساخت‌های ما جوابگوی نیاز آنها نیست و این امر جای خرسندی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تعداد مراکز رشد استان به ۵ مورد افزایش یافته، افزود: مرکز رشد جوانک در اشخانه، با کمک خیرین، شهرداری، معاونت علمی ریاست جمهوری و بنیاد علوی تا یک سال آینده به بهره برداری کامل می‌رسد.

گرمه‌ای با اشاره به رشد زیرساخت‌ها گفت: اکنون ۷ کارگاه در حال استفاده توسط شرکت‌ها است، ۸ کارگاه تا ۲ ماه دیگر فعال می‌شود و ۲ کارگاه نیز تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و همچنین هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای اداری احتمالاً تا دهه فجر تکمیل خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی با تاکید بر اینکه کشورهای دیگر نیازهای صنعتی ما را تأمین نمی‌کنند بیان کرد: شرکت‌های استان در حوزه‌های صنعتی فعالیت مناسبی دارند.

وی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری خراسان شمالی با کمبود فضا مواجه است، افزود: فضاهای بدون کاربرد بسیاری در استان وجود دارد اما به محض درخواست ما، اداره مربوطه از وجود چنین محلی آگاه می‌شود و آن را می‌فروشد.

گرمه‌ای تصریح کرد: همین امر موجب شده برخی از شرکت‌ها را به پارک علم و فناوری سایر استان‌ها معرفی کنیم تا تولیدشان شکل گرفته و متوقف نشود.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از تخصیص ۸ میلیارد تومان اعتبار عمرانی از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری به پارک در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال جدید نیز حدود ۱۰ میلیارد تومان برای شهرهای مختلف در نظر گرفته شده است این در حالی است که کل اعتبار مصوب شده ما در سال گذشته یک و نیم میلیارد بوده است.

وی افزود: هم اکنون ۱۹ شرکت دانش بنیان، ۱۴ شرکت صنایع خلاق و ۱۳۲ شرکت فناور در استان فعالیت دارند.

گرمه‌ای در انتها گفت: در سال ۹۷ به ۴۲ شرکت مبلغ ۹۷۸ میلیون تومان تسهیلات دادیم در حالی که در سال جاری به ۶۳ شرکت مبلغ ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

کد خبر 5106929

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک علم و فناوری خراسان شمالی شرکت های دانش بنیان فناوری نانو ویروس کرونا قاسم سلیمانی بارش برف شیراز آمار کرونا گرگان کرمانشاه 9 دی بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه ایلام پارک علم و فناوری خراسان شمالی گرمه ای شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، سجاد عباسی فشمی مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث که در حقیقت بهترین‌ها و برترین‌های این صنعت هستند، اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ماه‌های گذشته و با همکاری دانشگاه‌های مطرح کشور، فرایند دریافت رزومه از فارغ‌التحصیلان یا دانشجویایی که در ترم‌های پایانی حوزه‌های مرتبط با صنایع سلامت یا تجهیزات پزشکی مشغول به تحصیل هستند، جهت تصدی چندین موقعیت شغلی مورد نیاز زیست بوم انجام شده و تاکنون صدها رزومه به دست ما رسیده که بررسی‌های اولیه و غربال آن در حال انجام است.

عباسی فشمی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ایستگاه کار، رویداد صدف جاب میت خواهد بود. هدف صدف جاب میت ارتباط و اتصال بین صنعت، دانشگاه و فناوری است، به نحوی که مصاحبه‌های استخدامی افراد و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در محل نمایشگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگانی که در قالب فردی یا در گروه‌های دانشجویی از ایستگاه کار بازدید می‌کنند، می‌توانند رزومه خود را برای سامانه صدف ارسال کنند. اما تنها تفاوت فرایند آنان این است که غربالگری و هماهنگی جلسات آنها پس از اتمام نمایشگاه اجرا خواهد شد. همچنین در محل غرفه برای افرادی که می‌خواهند تحصیلات دانشگاهی در حوزه سلامت داشته و هنوز مردد به انتخاب رشته هستند و نیز دانشجویانی که در ترم‌های ابتدایی هستند، مشاوره‌های شغلی و منتورینگ در نظر گرفته شده است.

به نقل از پارک فناوری پردیس، کارفرمایان و کارجویان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی می‌توانند به سامانه صدف به نشانی iranhealth۲۰۲۴.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6090208 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین