Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نیمه آبان‌ماه گرمخانه های ثابت و سیار در مناطق مختلف شهر شروع به کار کردند.

به گزارش قدس آنلاین رضا دانایی ضمن اشاره به ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و اسکان به افراد بی‌خانمان اظهار کرد: از نیمه آبان‌ماه با آغاز فصل سرد و شدت گرفتن برودت هوا، گرمخانه های ثابت و سیار در مناطق مختلف شهر شروع به کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساماندهی افراد کارتن‌خواب، توسط گروه‌های مردمی و مددکار بدون هیچگونه اجبار و برخورد قهری صورت گرفت.

وی افزود: ۸۶ نفر اعم از فعالان مدنی، مسئولین شهری، اعضای شورای اجتماعی محلات و گروه‌های داوطلب، به صورت شبانه در مکان‌های تجمع افراد بی‌خانمان حضور یافته و از آنان برای استفاده از امکانات گرمخانه ها دعوت به عمل آوردند.

معاون سازمان اجتماعی و مشارکت های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری بیان کرد: تعداد دو هزار ۲۸۰ پرس غذای گرم در این بازه زمانی، میان افراد کارتن‌خواب در محل تجمع آنان توزیع شد. همچنین چهار هزار و ۴۰۰ ماسک میان این شهروندان برای جلوگیری از شیوع کرونا، توزیع شد.

دانایی خاطرنشان کرد: پویش «گرمای همدلی» با هدف تهیه و توزیع لباس گرم برای کارتن‌خواب ها راه‌اندازی شد. تاکنون ۲۸۰ دست لباس گرم، میان این افراد برای جلوگیری از سرمازدگی آنان در روزهای سردسال، توزیع شده و علاوه بر این عموم شهروندان می‌توانند برای مشارکت در این پویش با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس گرفته و از روال اهدای البسه گرم اطلاع پیدا کنند.

در مناسبت‌های مختلف، غذای گرم، پک بهداشتی، خدمات بهداشتی و درمانی در محل تجمع افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان‌ و در گرمخانه ها نیز با حضور گروه های مردمی و اعضای شورای اجتماعی محلات توزیع شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گرمخانه مشهد گرمخانه ها کارتن خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جهانگیر مسعودی  اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، موضوع سریعاً در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب افزود: باتوجه‌به حساسیت موضوع، دراسرع‌وقت تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج‌ازنوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان، گفت: دراین‌رابطه ۲ نفر از عوامل اصلی نزاع که یکی از آنها نیز از اراذل‌واوباش باسابقه بود؛ دستگیر شدند.

مسعودی تصریح کرد: ۲ نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت، و با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط‌قرمز ما است، اظهار کرد: مخلان نظم و امنیت بدانند که قانون بدون مماشات با آنها برخورد قاطع خواهد کرد.

وی با هشدار به افراد شرور و اراذل‌واوباش، گفت: به این قبیل افراد که نظم و امنیت شهر و آسایش و آرامش شهروندان را به هم زده و باعث ایجاد رعب و وحشت شوند، تذکر و هشدار داده می‌شود که این موارد از خط‌قرمزهای دادستانی بوده و با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد.

نقش آموزش‌های پیشگیرانه در جلوگیری از بروز جرائم اجتماعی بسیار مهم بوده و تدوین لوایح مناسب، آموزش‌های مؤثر به جامعه در مورد راه‌های پیشگیری از جرم‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ احترام به حقوق دیگران و توجه به مسائل اجتماعی و آموزش‌های مرتبط با مدیریت خشم و تنظیم هیجانات در این زمینه می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان