Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@19:08:23 GMT

دستگیری 7 صیاد و شکارچی غیرمجاز در زنجان

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۷۱۰۶

دستگیری 7 صیاد و شکارچی غیرمجاز در زنجان

اسماعیل قلی‌زاده امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخورد با متخلفان حوزه محیط زیست در دستور کار قرار دارد.

فرمانده حفاظت محیط زیست اداره کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در پی تعقیب صیادان غیر مجاز در اراضی روستای «سها» در شهرستان ایجرود دو صیاد دستگیر شدند، اضافه کرد: این افراد با همراه داشتن یک دستگاه تراکتور اقدام به صید می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متخلفان به محض اطلاع از حضور مامورین در منطقه متواری شدند، عنوان کرد: این افراد پس از چند روز در حین انتقال ماهی‌های صید شده به همراه دو نفر دیگر و با ۲۰ قطعه انواع ماهی دستگیر شدند.

قلی‌زاده در ادامه با اشاره به دستگیری یک متخلف به جرم صید پرندگان زینتی عنوان کرد: این فرد در حال زنده‌گیری پرندگان در اراضی روستای «سهرورد» شهرستان خدابنده دستگیر شدند.

فرمانده حفاظت محیط زیست اداره کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه از این فرد متخلف پنج قطعه سهره طلایی صید کشف شده است، ادامه داد: از این شکارچی چهار قفس و یک رشته تور زنده‌گیری هم کشف و ضبط شده است. 

وی با اشاره به اینکه دو شکارچی بومی در حین شروع به شکار در مسیر اراضی روستای «قوریه» به «نجمه شیخان» شهرستان ایجرود دستگیر شدند، بیان کرد: از این افراد یک قبضه سلاح ته پر دولول مجاز به همراه هفت تیر فشنگ ساچمه‌ای کشف و ضبط شد.

قلی‌زاده با اشاره به اینکه در مورد دیگری، دو متخلف به جرم شکار در اراضی روستای «ابدالار» دستگیر شدند، اضافه کرد: از این افراد یک قبضه سلاح مجاز متعلق به غیر (حمل سلاح غیر) و یک قطعه کبک کشف شد.

فرمانده حفاظت محیط زیست اداره کل محیط زیست استان زنجان افزود: شکارچیان و صیادان دستگیر شده و برای تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شدند. 

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: اسماعیل قلی زاده زنجان محيط زیست اراضی روستای دستگیر شدند محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک