Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران عباس باشتی در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی با چهل تیم عملیاتی آغاز شد.

وی با بیان اینکه 92 تیم نظارتی که اعضای آنها۲۸۳نفر هستند، افزود: این تیم متشکل از شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، تعزیرات و بسیج است.

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران ابراز کرد: 103 هزار و 777نفر  در قالب 30هزارو 879 خانوار جمعیت  تحت پوشش طرح محله محور شهید سلیمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با اشاره به اینکه تیم‌های 2 نفره در قالب رصد و پایش خانوارها تشکیل شده است، گفت:   تاکنون ۶۸۰رپیدنت تست  کرونا در بین پایگاه ها توزیع شده است که  ۳۰۱تست رپیدنت  انجام گرفته که ۶۵بیمار  مبتلا به کرونا شناسایی شده اند.

وی  در ادامه از شیوع موج دوم کرونا در آبان ماه اشاره کرد و افزود: در آبان ماه امسال شمار مبتلایان به ویروس کرونا افزایش داشته است که با اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در آذرماه شاهد کاهش تعداد مراجعه کنندگان  به بیمارستان هستیم.

 عباسی ابراز کرد: با اجرای طرح شهید سلیمانی در یک ماه اخیر شاهد کاهش مرگ و میر و ابتلا به کرونا در شهرستان هستیم.

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران  ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۹هزار و ۲۵۷نمونه تست کرونا از بیماران مشکوک و مبتلا دریافت شده است.

وی گفت:  از مجموع تست های دریافت شده ۳هزار و ۶۱۷نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

باشتی از بهبودی 3 هزار و ۴۵۰بیمار کرونایی در گچساران خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۸۵نفر فوت شدن که از این تعداد ۶۷نفر دارای بیماری زمینه ای و ۱۷نفر فاقد بیماری زمینه ای هستند.

وی ابراز کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون 56درصد آقایان و 44 درصد خانم‌ها به این ویروس مبتلا شده‌اند.

باشتی ابراز کرد:  بر اساس آمار و گزارش‌های ارائه شده91درصد از ساکنان شهر دوگنبدان و9درصد از جمعیت روستایی به این ویروس مبتلا شده اند.

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد: در حال حاضر هشت بیمار  مبتلا و مشکوک به کرونا در بخش کرونا بیمارستان شهید رجایی  و نفت گچساران بستری هستند.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید نیروی انتظامی درمان بهداشت طرح محله محور شهید سلیمانی شبکه بهداشت ویروس کرونا شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی اسفراین از اجرای طرح امنیت محله محور با محوریت مقابله با جرائم سرقت و دستگیری هشت نفر سارق سابقه دار و کشف ۱۴ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در راستای مطالبات مردم و به منظور برقراری امنیت و آرامش و مقابله با جرائم سرقت در مناطق جرم خیز و آلوده، طرح امنیت محله محور پلیس با استفاده از توان حداکثری نیروها طی ۴۸ ساعت در سطح شهرستان اسفراین به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با تلاش شبانه روزی پلیس های تخصصی، هشت نفر سارقان سابقه‌دار شناسایی و طی هماهنگی قضایی در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی های فنی و پلیسی، متهمان به ۱۴ فقره انواع سرقت شامل اماکن خصوصی، دولتی، سیم و کابل های برق، منزل و... در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ روهنا با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای طرح در سطح شهرستان، تصریح کرد: در اجرای این طرح، ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه و قانون گریزی، موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!