Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه هشتم دی‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

ایست پلیس کازرون به کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف یک هزار و ۴۳ کارتن حاوی شمع خودرو قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان کازرون خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کازرون حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه کامیون حامل کالا مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از آن خودرو، یک هزار و ۴۳ کارتن حاوی شمع خودرو خارجی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه، ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، بر مبارزه همه جانبه با کالای قاچاق تاکید کرد.

داماد توسط برادر زن خود به قتل رسید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: اختلاف خانوادگی در شهرستان "داراب" منجر به قتل داماد ۴۰ ساله شد.

سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان داراب، ماموران کلانتری "۱۲ برق" با حضور در محل حادثه تحقیقات خود را آغاز و با سرعت عمل و کار فنی قاتل را سریعا در محل درگیری شناسایی و وی را دستگیر کردند.

او افزود: قاتل ۴۰ ساله در بازجویی اولیه بیان کرد که با همسر خواهرم به دلیل مشکلات شخصی درگیر و هنگام مشاجره روی سینه وی نشستم که پس از چند لحظه متوجه شدم که دچار تنگی نفس شده و فوت کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از خانواده‌ها خواست مشکلات و اختلافات خود را با مراجعه به مشاوران و کارشناسان اهل فن، حل و فصل کنند.

توقیف پژو و کشف ۵۴ کیلو حشیش

فرمانده انتظامی سروستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش در بازرسی از یک سواری ۴۰۵ کشف شد.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی گفت: مأموران انتظامی "سروستان" با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس حین گشت زنی در محور‌های منتهی به این شهرستان، به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف شد، افزود: در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان با بیان اینکه در این خصوص یک سواری پژو پارس با ۳ سرنشین که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد، تصریح کرد: هر ۵ نفر متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف موتورسیکلت قاچاق در رستم

فرمانده انتظامی رستم از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قربانعلی روستا اظهار داشت: ماموران انتظامی "رستم" با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی سریعا با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی رستم با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۷ تن چوب قاچاق در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین از کشف ۷ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد بیان کرد: ماموران انتظامی "قیروکارزین" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به ۳ دستگاه وانت نیسان حامل چوب مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها، ۷ تن چوب جنگلی بدون مجوز حمل و قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی قیروکارزین بیان کرد: در این خصوص ۳ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

پایان زندگی به دست برادر بی‌رحم

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری قاتل جوان ۲۷ ساله با تلاش ماموران کلانتری "۲۰ گل سرخ" در کمتر از یک ساعت پس از وقوع قتل خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: پس از گزارش پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در محله "گرد خون" شهرستان شیراز، تیمی از ماموران انتظامی به سرعت در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد مردی ۳۴ ساله پس از درگیری لفظی بر سر مسائل خانوادگی با برادر ۳۶ ساله خود، وی را با ضربات سلاح سرد مجروح که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: به دنبال دریافت این اطلاعات، ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از یک ساعت قاتل را در مخفیگاهش شناسایی و او را دستگیر کنند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود علت درگیری را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد، گفت: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع چنین جرائمی جلوگیری کند.

سواری سمند با ۱۶ کیلو تریاک توقیف شد

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از توقیف سواری سمند و کشف ۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد بردبار اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، روز گذشته ماموران انتظامی "زرین‌دشت" حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به صورت بسیار حرفه‎ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف شد، افزود: در این خصوص ۲ قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

افزایش ۹۶ درصدی کشفیات سرقت در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از افزایش ۹۶ درصدی کشف انواع سرقت و افزایش ۶۵ درصدی دستگیری در آذرماه نسبت به آبان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی بیان کرد: طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی و ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبارزه جدی با خرده فروشان و سارقان سابقه دار با جدیت در شهرستان لارستان در حال اجرا است.

او اظهار کرد: طی یک ماه گذشته، ماموران پلیس آگاهی با تلاش خستگی ناپذیر موفق به کشف ۵۸ فقره انواع سرقت و دستگیری ۲۵ نفر سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان به افزایش ۹۶ درصدی کشف انواع سرقت در آذرماه نسبت به آبان اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها همچنان ادامه دارد و برخورد با هرگونه هنجارشکنی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق میلیاردی

فرمانده انتظامی کوار از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف لوازم یدکی قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علی بابایی بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی در محور "کوار-فیروزآباد"، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۱۳۵ دست یاتاقان کامیون که خارجی و قاچاق بود را کشف کنند، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بابایی اظهار داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

کشف ۷۰ راس گوسفند قاچاق در جهرم

سرپرست فرمانده انتظامی جهرم از کشف ۷۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌اصغر محمدپور بیان کرد: مأموران انتظامی "جهرم" حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۷۰ راس گوسفند قاچاق را کشف کنند، خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر شد.

سرپرست فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، افزود: ارزش احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی "فیروزآباد" از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۲ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار بیان کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و تنگ کردن عرصه بر خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان فیروزآباد اجرا شد.

او افزود: در این طرح ماموران با شناسایی منازل، پاتوق‌ها و محل‌های فعالیت خرده فروشان، موفق شدند ۱۴ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف و ۲۷ نفر معتاد و خرده فروش را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد تصریح کرد: توقیف ۴۳ دستگاه وسایط نقلیه متخلف، دستگیری ۱۴ نفر سارق و پلمب ۲۷ واحد صنفی متخلف از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی همچون گذشته در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کنند گزارش آن را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۶ سارق با ۲۷ فقره سرقت

فرمانده انتظامی مرودشت از شناسایی و دستگیری ۶ سارق و اعتراف آن‌ها به ۲۷ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو و قطعات آن در سطح شهرستان "مرودشت"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان مرودشت با انجام کار‌های فنی و تخصصی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، در این خصوص ۶ متهم را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام گرفته به ۲۷ فقره سرقت درون خودرو و قطعات آن در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان داشت: سارقان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ زینلی تاکید کرد: مردم به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه کنند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت یا تردد افراد مشکوک، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف یک تن روغن خوراکی احتکار در رستم

فرمانده انتظامی شهرستان رستم از کشف یک تن روغن خوراکی احتکار شده به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ قربانعلی روستا بیان کرد: مأموران انتظامی پاسگاه "کوپن" شهرستان رستم با اقدامات فنی و تخصصی از دپو روغن‌های خوراکی در یک انبار مطلع شدند و موضع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی به همراه کارشناسان اداره صمت پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند یک تن روغن خوراکی احتکار را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان رستم با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سواری پژو حامل تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک سواری پژو ۲۰۶ و کشف ۴۲ کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: ماموران انتظامی "داراب" در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک سواری پژو ۲۰۶ مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۴۲ کیلو تریاک کشف شد، عنوان داشت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خصوص یک نفر دستگیر فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان خبر بازرسی از این خودرو محور های مواصلاتی میلیون ریال برآورد موتورسیکلت قاچاق ماموران انتظامی مأموران انتظامی کارشناسان ارزش بازرسی از آن انتظامی استان کیلو و ۵۰۰ گرم قاچاق به ارزش میلیارد ریال دستور کار یک سواری پژو نفر دستگیر متوقف کردند فنی و تخصصی کشف کنند انواع سرقت موفق شدند یک دستگاه مواد مخدر کشف یک کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از شناسایی محل دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری در بندر گنگ خبر داد.

سرهنگ محمد امین نوروزی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران انتظامی  کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در  یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ارزش سوخت های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر