Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد همدان از سهمیه ۲۱۰۰ نفری استان همدان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خبر داد.

میرزابیگی دوشنبه ۸ دی ماه در جلسه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسدآباد، گفت: به کارفرمایی وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی و به مجری گری جهاددانشگاهی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اجرا می شود که بودجه آن را وزارتخانه تامین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در کل کشور ۵۴ هزار نفر در طرح  توسعه مشاغل خانگی هدف گذاری شده است، اظهار کرد: سهمیه کل استان همدان از این آمار ۲۱۰۰ نفر بوده که از این میزان  ۳۰۰ نفر به شهرستان اسدآباد اختصاص دارد.

میرزابیگی سه زنجیره طرح را نیازسنجی و ثبت نام، آموزش و اتصال به بازار برشمرد و گفت: در ۹ استان از سال ۹۶ تا ۹۸ توسط جهاد دانشگاهی این طرح به صورت ملی اجرایی شده و دارای ثمرات بسیار ارزنده و بالایی بوده است. 

وی خاطرنشان کرد: بالای ۱۸ سال سن و نیز عدم داشتن بیمه کارفرمایی و عدم اشتغال تمام وقت از شرایط ثبت نام در این طرح درنظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم گفت: هر سرمایه گذاری که قصد ورود به این شهر را برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای شهرستان را داشته باشد، می بوسیم و زمینه حضور سرمایه گذار را تسهیل گری خواهیم کرد.

سعید کتابی با اشاره به تعهد اشتغال ۱۳۸۹ نفری این شهرستان در سال ۹۹ اظهار کرد: تاکنون از این میزان سهمیه ۱۲۳۵ نفر معادل ۸۹ درصد محقق شده که در راستای تحقق کامل این تعهد تا روزهای باقی مانده به پایان سال انتظار است دستگاه ها تلاش جهادی داشته و مدیران دستگاه ها با همتی مضاعف تر ساعت کار و روز تعطیل نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت کاری همه دستگاه ها باید در جهت تحقق و ایجاد اشتغال جوانان قرار گیرد، گفت: سال جاری تعداد ۳۳ روستای اسدآباد پایلوت اشتغال بنیاد برکت است که از ابتدای سال تاکنون با روند تاییدیه و اهلیت سنجی تسهیل گران بنیاد برکت، ۶۰۰ نفر از متقاضیان ایجاد شغل به بانک عامل معرفی شده اند.

کتابی با بیان اینکه تاکنون از ۶۰۰ نفر افراد معرفی شده به بانک به ۳۶۰ نفر تسهیلات اشتغالزایی افزون بر ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت و برای آنها شغل ایجاد شده و این مشاغل استمرار دارد، تصریح کرد: تا پایان سال تسهیلات ۲۴۰ نفر باقی مانده معرفی شده به بانک پرداخت خواهد شد که با تحقق این امر در سال ۹۹ بنیاد برکت در سطح روستاهای پایلوت اسدآباد ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده ضمن اینکه در سال گذشته نیز توسط بنیاد برکت در ۱۸ روستا ۳۰۰ شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها جهاد دانشگاهی اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی توسعه مشاغل خانگی بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم به تحقق رسید. بر اساس گزارش مراکز رسمی بالغ بر ۷۵۰ هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد شده است، اشتغال خالص یعنی اشتغال منهای بازنشستگان و کسانی که شامل مستمری بیمه بیکاری می‌شوند. پیگیری ویژه وزارت کار و تعاون و اجتماعی در راستای ایجاد منویات مقام معظم رهبری در سیاست‌های تامین اجتماعی که پس از ابلاغ، همکاران ما در دولت بسیج شدند و خدمات بسیار موثری را انجام دادند.منبع: ایرنا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان