Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) همزمان با آغاز دهه فاطمیه و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سیاه پوش شد و رنگ ماتم گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، هر چند امسال شیوع ویروس کرونا به عزاداری‌ها رنگ دیگری داد اما مردم مؤمن و معتقد سومین حرم اهل بیت (ع) در ایام عزاداری امام حسین (ع) نشان دادند که توجه به سلامت و بهداشت مانعی برای ابراز ارادت به اهل بیت (ع) نیست و در ایام شهادت بانوی خوبی‌ها دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) نیز با حضور گسترده در فضای مجازی و بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی سهم خود را از ارادات خالصانه به ام ابی‌ها نشان خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دوستداران اهل بیت (ع) امسال نذری‌ها و کمک‌های خود را به گونه دیگری ادا کردند و در راستای رزمایش مواسات و همدلی در قالب بسته‌های معیشتی در این روز‌های کرونایی به یاری افراد بی‌بضاعت و محروم شتافتند.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: به مناسبت شهادت دخت رسول خدا حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه فاطمیه و یکمین سالگرد بزرگداشت شهادت سردار دل‌ها برنامه‌های مختلفی در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد سلامی با بیان اینکه روز جمعه 12 دی‌ماه 99 مراسم دعای ندبه با قرائت حاج مهدی سلحشور و با سخنرانی آیت‌الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این حرم مطهر بدون حضور زائر برگزار می‌شود گفت: این برنامه به‌ صورت زنده از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

نماهنگ| "تو فاطمیه زبون بگیرید" با نوای بنی‌فاطمه ویژۀ ایام فاطمیهآزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از برنامه‌های بسیج مداحان استان بوشهر در دهه فاطمیه استدومین فاطمیه بدون حاج قاسم اما به عشق سردار/ مردم کرمان هنوز منتظر خوش‌آمدگویی حاج قاسم درب بیت‌الزهرا(س) هستند

مراسم دهه اول فاطمیه در شهرستان‌های زرد به صورت حضوری برگزار می‌شود

حجت الاسلام رحیم صفری گرایی معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس هم خاطرنشان کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) سوگواره یاس نبوی در 65 بقعه متبرکه استان فارس از جمله حرم مطهرسید علاءالدین حسین (ع)، حرم مطهر علی ابن حمزه (ع)، سید تاج الدین قریب (ع)، بقعه شاه داعی‌الله، امامزاده محمد قصرالدشت و غیره برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به همزمانی این ایام با یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مراسمی در روز شنبه 13 دی‌ماه در محل حسینیه عاشقان ثارالله بعداز نماز مغرب و عشاء با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

صفری گرایی ادامه داد: مراسم سوگواری دهه اول فاطمیه در شهرستان‌های نارنجی به صورت مجازی و در شهرستان‌های زرد به صورت حضوری، اما محدود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس همچنین از توزیع بسته‌های معیشتی از محل موقوفه معزالوزاره، نصب بنر در بقاع متبرکه، اعزام مبلغان و اجرای طرح نذرخون و غیره خبر داد.

گزارش از مریم رضایی

انتهای پیام/422/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزار می شود حضرت فاطمه حرم مطهر اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعباس حقیقی‌نیک با اعلام این خبر گفت: به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام به ایراد سخن خواهد پرداخت و مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی می‌کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) خاطرنشان کرد: شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ ماه نیز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت ساعت ۹ صبح، در قالب دسته‌ جات عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت و در ساعت ۱۱ در شبستان امام خمینی (ره) به سوگواری می‌پردازند که سخنران و مداح این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق و سیدحسین فتح اللهی هستند.

وی در پایان گفت: در ظهر شهادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

کد خبر 6093989

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)