Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: سالن ورزشی شش هزار نفری بجنورد برای تکمیل نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است.

کوروش بهادری در نشست خبری که هشتم دی ماه در محل این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه سالن ورزشی شش هزار نفری بجنورد یکی از پروژه های نیمه تمام در استان است، افزود: تکمیل این پروژه یکی از اولویت های این اداره کل است و کمبود اعتبار موجب شده تا روند تکمیل آن به کندی پیش رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای امسال مبلغ ۱۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که تا پایان سال جاری پوشش سقف آن به پایان خواهد رسید.

بهادری در ارتباط با ساخت پروژه خوابگاه ورزشکاران در بجنورد نیز بیان کرد: ظرفیت این پروژه ۳۵۰ نفر است که امر آغاز پروژه با مبلغ دو میلیارد تومان انجام شده و این پروژه طی سال ۱۴۰۰ به پایان خواهد رسید.

وی در خصوص سالن های ورزشی بانوان نیز گفت: در حال حاضر ۱۰۰ سالن ورزشی در این استان وجود دارد که به صورت مشترک با بانوان استفاده می شود و سالن ورزشی مختص بانوان در استان موجود نیست.

این مقام مسئول با اشاره به استخر شنای کوثر در بجنورد نیز گفت: در سال های گذشته متاسفانه به علت عدم استفاده صحیح از این پروژه و نظارت های ضعیف، آسیب های زیادی به آن وارد شده بود که باید تعمیرات زیادی بر روی آن انجام می شد.

وی با بیان اینکه ساخت استخرها هزینه بر است و قیمت تجهیزات آن نیز بالا است، اظهارکرد: اقدامات لازم برای رفع مشکلات آن انجام شده و تعمیرات اساسی صورت گرفته است و اگر ویروس کرونا نبود هم اکنون آماده استفاده بود.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: تصمیم بر این داریم که این استخر را به هیات ورزشی آبی واگذار کنیم تا مدیریت از طریق آن ها صورت گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: برای انجام ورزش هایی همچون اسکیت در این استان زیرساخت نداریم و برای رشته ورزشی سنگ نوردی نیز سالن مخصوص آن در شهرستان شیروان در حال ساخت است و برای تکمیل آن سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز است که با اختصاص این اعتبار، این پروژه در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سالن ورزشی خراسان شمالي میلیارد تومان سالن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی

دادستان بجنورد در خصوص روند تاخیر نامتعارف در تکمیل و بهره‌برداری از پل کنارگذر شمالی به مسئولان هشدار داد و گفت: در صورت عملیاتی نشدن وعده‌ها پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید جواد ایلالی امروز _ یک شنبه نهم اردیبهشت_ در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال اظهار کرد: ادامه مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات استان نگران کننده است.

و با اشاره به مبانی قانونی و وصف مجرمانه این نوع اقدامات، افزود: عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص اجرای مقررات به منظور جلوگیری از ایجاد و تکمیل مستحدثات غیرقانونی در مراحل اولیه کار جای انتقاد دارد.

دادستان بجنورد خاطرنشان کرد: قلع و قمع مستحدثات غیرقانونی باید بلافاصله و قبل از تکمیل و استقرار کامل ابنیه در دستور کار نهادهای مسئول باشد تا از توسعه فرایند اقدامات مجرمانه و اتلاف وقت و تحمیل هزینه‌های گزاف بعدی پیشگیری شود.

ایلالی اضافه کرد: اجرای دقیق مقررات «قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات» از سوی جهاد کشاورزی به ویژه پیشگیری از ساز و کار آغازین در ابتدای عملیات مجرمانه می‌تواند کم هزینه تر از تشکیل پرونده و رسیدگی‌های قضائی باشد.

وی با اشاره به بروز تأخیر نامتعارف چندین ساله در خصوص بهره‌برداری از پل واقع در ورودی کنارگذر شمالی به مسئولان اجرایی و مدیران دستگاه‌های نظارتی ذی ربط و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با ماجرا از حیث قصور، تقصیر، تساهل و تسامح و هر گونه فعل و ترک فعل مجرمانه هشدار داد.

دادستان بجنورد با اشاره به آخرین وعده‌ای که در این راستا مطرح شده است، گفت: این اطاله وقت، بعضی امکانات، تجهیزات و منصوبات مستقر در بخش‌های مختلف این پل، مورد سرقت و دستبرد سارقان واقع و از این منظر به بیت‌المال خسارت‌هایی وارد شده است.

ایلالی افزود: چنانچه مسئولان ذی ربط همچنان به وعده‌های خود عمل نکنند، مدعی العموم در مقام پیگیری مطالبات مردمی در این حوزه ورود کند و پس از اعلام جرم و تشکیل پرونده قضائی، بدون اغماض و مماشات با فرد یا افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 748787

دیگر خبرها

  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی