Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:31:04 GMT

اعتبارات مناسب سازی یزد ۲ برابر شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۷۶۸۷

اعتبارات مناسب سازی یزد ۲ برابر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی عطابخش، پیش از ظهر امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که در استان یزد در راستای دسترس‌پذیری و مناسب سازی انجام شده است، اظهار داشت: این اقدامات با محوریت شورای شهر و شهرداری یزد در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به درخواست شورای شهر یزد، یزد به عنوان شهر پایلوت دسترس پذیری انتخاب شده و اقدامات مناسب سازی در آن به شکل ویژه انجام می شود، افزود: در این راستا اعتبارات مناسب سازی استان یزد دو برابر شده و از ۸۰۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.

مدیرکل بهزیستی استان یزد بیان کرد: اقداماتی نیز در راستای تامین خودرو برای تردد معلولان انجام شده که با حمایت‌های سازمان بهزیستی، در صدد تقویت این حمایت‌ها هستیم.

عطابخش از تشکیل ستاد مناسب سازی کشور در یزد خبر داد و گفت: این ستاد فردا با حضور رئیس سازمان بهزیستی در یزد تشکیل جلسه خواهد داد.

کد خبر 5106887

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد مناسب سازی معابر ویروس کرونا قاسم سلیمانی بارش برف شیراز آمار کرونا گرگان کرمانشاه 9 دی بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه ایلام مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که آمریکا هنوز در حال تصمیم‌گیری برای محدود کردن کمک‌های نظامی خود به یکی از این ۵ یگان نظامی است که ناقض حقوق بشر تشیخص داده شده‌اند.

به گزارش فارس، با وجود این، آمریکا تلاش کرده با دلیل‌تراشی از انجام اقدامات عملی علیه این یگان‌ها خودداری کند. وانت پاتل روز دوشنبه گفت که از میان این یگان‌ها ۴ یگان «اقدامات خودشان را به نحو موثری اصلاح کرده‌اند.»

وی علاوه بر این مدعی شده که تمامی اقدامات ناقض حقوق بشر قبل از ۷ اکتبر انجام شده‌اند و این یگان‌ها در غزه حقوق بشر را نقض نکرده‌اند.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا علاوه بر این گفته که کاخ سفید در حال تماس و رایزنی با اسرائیل است.

تحلیلگران می‌گویند دولت آمریکا در طول جنگ غزه به جای انجام اقدامات تنبیهی علیه اسرائیل به انجام اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای علیه این رژیم روی آورده است.

در بیش از ۲۰۰ روزی که از آغاز جنگ در غزه می‌گذرد آمریکا اصلی‌ترین حامی اسرائیل بوده و با جلوگیری از آتش‌بس، ارسال سلاح و تلاش‌های دیپلماتیک از اتمام این جنگ جلوگیری کرده است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند