Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دهه بصیرت امسال استان تهران، با شعار محوری بصیرت فاطمی، ولایت‌مداری و مقاومت علوی گرامی ‌داشته می‌شود تا بار دیگر حماسه نهم دیماه سال ۸۸ مردم ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب و حریم ولایت فقیه بار دیگر زنده شود.

وی افزود: دهه بصیرت امسال با مناسبت‌هایی همچون سالگرد قیام تاریخی ۱۰ دی سال ۱۳۵۷ مردم ورامین، سالروز انتشار نامه الهی امام راحل به گورباچف، سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و روز مقاومت، اربعین شهادت دکتر فخری‌زاده، سالروز آغاز مقابله ملت ایران با فتنه کشف حجاب، سالگرد حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد و سالروز قیام خونین مردم قم در سال ۱۳۵۶ همراه است و این مهم، به اهمیت برگزاری باشکوه این ایام می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استانی به تقارن ایام فاطمیه با بزرگداشت دهه بصیرت اشاره کرد و افزود: ایام فاطمیه، فرصت بی‌نظیری برای بزرگداشت دهه ولایت در اختیار تمامی فعالان فرهنگی و مذهبی قرار داده چرا که حضرت زهرا (س) خود نخستین شهیده راه دفاع از ولایت است.

وی اظهارداشت: امروز بیش از گذشته لازم است تا شخصیت سیاسی و مذهبی حضرت فاطمه (س) به عنوان الگوی کامل برای اقشار مختلف مردم بویژه نسل جوان تبیین شود و تقارن دهه ولایت و ایام فاطمیه این فرصت را در اختیار مسوولان فرهنگی قرار می‌دهد.

محمودی با اشاره لزوم گرامیداشت دهه بصیرت اظهار داشت: هر چند که با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مراسم و برنامه‌های میدانی تحت تأثیر قرار گرفته ولی می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ابزارهای موجود از جمله فضای مجازی، این ایام را گرامی داشت.

وی گفت: به منظور برخورداری آحاد جامعه به ویژه نیازمندان از مواهب نظام مقدس جمهوری اسلامی و دهه بصیرت، صدها بسته معیشتی و ده‌ها جهیزیه بین نیازمندان استان تهران توزیع می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از راه اندازی کاروان بصیرت در سطح شهرستان‌های استان تهران، راه اندازی کاروان سیار عزاداری در محلات و نقاط مختلف استان تهران، طبخ هزاران پرس غذا به یاد حاج قاسم سلیمانی، فضاسازی شهری،  قرائت ختم قرآن و صلوات، برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی، کتابخوانی، ورزشی وانتشار بیانیه دانشگاهیان و مراکزی علمی همزمان با دهه بصیرت به عنوان بخشی از برنامه‌های دهه بصیرت استان تهران یاد کرد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت برنامه «شاد» آموزش و پرورش و استفاده اغلب دانش آموزان از این فضا، تلاش می‌شود تا از این فرصت برای پاسخگویی به شبهات دانش آموزان و جوانان استفاده شود.

محمودی افزود: مراسم محوری یوم الله ۹ دی در مسجد لولاگر تهران با حضور سردار نقدی معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ورامین قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ورامین قاسم سلیمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ورامین قاسم سلیمانی اخبار کنکور استان تهران دهه بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: ایام دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا پشتوانه حمایت از اجرای طرح نور باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حجاب در بین خانواده‌های استان سمنان افزود: ابراز رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح جامعه امری ارزشمند است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ایام دهه کرامت بتوانیم از فیوضات معنوی و برکات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، گفت: اقدامات و کارهای فرهنگی مطلوبی در این خصوص تاکنون صورت گرفته که امیدواریم از این ظرفیت دهه کرامت همراه با برنامه‌های خوب بهره گیری لازم صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن بیان اینکه بحث فضاسازی، برپایی ایستگاه صلواتی، موکب و سایر موارد توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح راه‌های اصلی استان و همچنین فضاسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار باشد، گفت: برنامه‌ای مدون و جامع در حوزه گرامیداشت دهه کرامت در روستاها و همچنین تجلیل از مقام دختران در این ایام تدوین و ابلاغ شود.

کد خبر 6090352

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات