Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:17:12 GMT

انتشار ۱۰ کتاب جدید برای نوجوانان

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۷۸۱۳

انتشار ۱۰ کتاب جدید برای نوجوانان

انتشارات کانون پرورش فکری ۱۰ اثر جدید در حوزه شعر نوجوان منتشر می‌کند. این مجموعه با هدف خلأهای موجود در حوزه گروه سنی نوجوان به چاپ خواهد رسید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجموعه‌ 10 جلدی «شعر نوجوان» به‌زودی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد بازار نشر می‌شود.

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف پر کردن کمبودی که این روزها در حوزه شعر نوجوان احساس می‌شود، اقدام به انتشار این مجموعه‌ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه شامل 10 عنوان کتاب از شاعران جوان عرصه‌ی شعر نوجوان است که با ظاهری متفاوت و بدون تصویرگری برای مخاطبان بالای 15 سال ارائه خواهد شد.

«نام این پرنده چیست» سروده اکرم‌السادات هاشمی‌پور، «دوچرخه فکر می‌کند به ما دو تا» سروده عباسعلی سپاهی‌یونسی، «جنگل» سروده معصومه معصوم‌زاده، «چهره‌ات چقدر آشناست» سروده اسماعیل اله‌دادی و «چرا بی‌خداحافظی رفته‌ای» سروده مریم زندی، عنوان‌های تعدادی از این آثار به‌شمار می‌رود.

همچنین «سینه‌ام پر از دویدن گوزن‌هاست» سروده مهدی مردانی، «قاب عکس آفتاب» سروده وحید کیانی، «پشت چراغ قرمز پررنگ» سروده آتوسا صالحی، «من باغ می‌پوشم» سروده سعیده موسوی‌زاده و «به تو می‌توانم بگویم» سروده فاطمه سالاروند، از دیگر کتاب‌های مجموعه «شعر نوجوان» است.

این کتاب‌ها با قطع پالتویی در آینده‌ای نزدیک از سوی کانون پرورش فکری منتشر خواهد شد.

شعرهایی درباره سردار قاسم سلیمانی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب گروه سنی نوجوان کانون پرورش فکری کتاب گروه سنی نوجوان کانون پرورش فکری کانون پرورش فکری شعر نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: امیرعلی مهرابی در رشته لکوکیدز (مهندسی خلاقیت) و حسین شکری‌نیا در لیگ لکو الک (آزمایشگاه الکترونیک) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم، و سهمیه شرکت در مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط کشور عمان را دریافت کردند.

وی افزود: مسابقات کشوری دانش‌آموزی لکوکاپ ایران دو روز پیش، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و در این رویداد هزار گروه برتر حوزه رباتیک از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ با هم رقابت کردند.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در خاورمیانه است که هر سال در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود.

این رویداد پژوهشی با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به کودکان و نوجوانان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش‌آموزان رقابت کنند.

مسابقات جهانی مسقط آذر ۱۴۰۳ در کشور عمان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود