Web Analytics Made Easy - Statcounter

آموزش مجازی از بهمن ماه سال گذشته و در پی شیوع بیماری کرونا تاکنون در دانشگاه های کشور تداوم یافته است.  علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه ها گفته است: با توجه به شرایط پیش آمده بیماری کرونا برنامه ریزی شده تا امتحانات پایان ترم نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشجویان مجازی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر افضلیان معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی نیز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا در خصوص نحوه برگزاری امتحانات این دانشگاه توضیح داد: امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی جاری از ۱۳ دی آغاز می‌شود و دو هفته به طول می انجامد. همچنین امتحانات دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۹، از ۲۷ دی آغاز و در طول یک هفته انجام می شود.

وی ادامه داد: امتحانات طبق دستورالعمل وزات علوم و با توجه به پاندمی کرونا در راستای حفظ سلامت دانشجویان به صورت غیرحضوری با استفاده از سامانه‌های یادگیری الکترونیکی دانشگاه انجام می شود که نقص های این سامانه رفع شده و مشکلی برای برگزاری امتحانات وجود ندارد.

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی عنوان کرد: اساتید و دانشجویان نسبت به سال گذشته تجربیات بسیار خوبی در زمینه آموزش الکترونیکی کسب کرده اند به گونه ای که شرایط برای آنها مطلوب تر است؛ بنابراین در این ترم با چالش های بسیار اندکی رو به رو هستیم و امیدواریم امتحانات به صورت مطلوب برگزار شود.

افضلیان در خصوص نحوه نمره دهی به دانشجویان تصریح کرد: طبق اطلاعیه ای به اساتید اعلام شده تا در همان اوایل ترم عملکرد دانشجویان در کلاس های مجازی ارزیابی و پایش شود و امتحان پایان ترم فقط بخشی از نمره دانشجو را تعیین کند؛ بنابراین نمرات دانشجویان به صورت تلفیقی خواهد بود.

وی در خصوص نحوه ارائه رساله ها و پایان نامه ها گفت: دفاع از پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها نیز در حال حاضر به دلیل محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کووید-۱۹ به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی در مورد تمهیدات دانشگاه برای جلوگیری از تقلب در امتحانات مجازی عنوان کرد: قطعا هر دانشگاهی تمهیدات و اقدامات لازم را برای جلوگیری از تقلب دارد و دانشگاه ما نیز راهکارهای موثری برای شناسایی دانشجویانی که متاسفانه دچار تقلب در امتحان می شوند، دارد که مطلوب است این تمهیدات علنی نشود.

به گزارش ایرنا، پیش از شیوع ویروس کرونا ۲۰۰ کلاس مجازی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شد اما در حال حاضر این تعداد به پنج هزار کلاس افزایش یافته است.

برچسب‌ها دانشگاه شهید بهشتی آموزش برخط آموزش مجازی پروندهٔ خبری امتحانات پایان سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ؛ مجازی یا حضوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی آموزش برخط آموزش مجازی دانشگاه شهید بهشتی آموزش برخط آموزش مجازی اخبار کنکور دانشگاه شهید بهشتی معاون آموزشی پایان ترم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده

وزارت آموزش و پرورش از آغاز سامانه ترمیم سابقه تحصیلی از هفته آینده خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار  اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی قرار بود از اول اردیبهشت آغاز شود که به دلیل آماده نبودن مقدمات به تعویق افتاد..

طبق اعلام  وزارت آموزش و پرورش، این فرآیند قرار است از هفته آینده آغاز شود.

نکات کلیدی امتحانات نهایی؛ از شیوه مطالعه تا طراحی سؤالات

آموزش و پرورش اعلام کرده است: با توجه به برگزاری آزمون سراسری در پایان هفته و به منظور حفظ آرامش خاطر داوطلبان‌گرامی، زمان شروع به‌کار سامانه «مشاهده، تایید، ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی» به هفته آینده موکول شد.

در ضمن، با هماهنگی صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که در نوبت های اول و یا دوم آزمون سراسری سال جاری ثبت نام‌نموده‌اند، می بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org ، اقدام به ورود از بخش سابقه تحصیلی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده