Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در مجتمع ۱۰ طبقه اداری در خیابان گاندی خبر داد و گفت: این حادثه دو مصدوم برجای گذاشت. - اخبار اجتماعی -

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک مجتمع اداری در خیابان گاندی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 13 امروز (هشتم دی)، یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع اداری در خیابان گاندی، خیابان 12 به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی تهران به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: محل حادثه یک ساختمان 10 طبقه اداری با چهار طبقه منفی بود، در طبقه منفی چهار، یک دستگاه خودروی پژو 206 در کنار چندین دستگاه خودروی دیگر قرار گرفته که از قسمت موتور دچار آتش‌سوزی شده و آتش در حال سرایت به بخشهای دیگر این خودرو و خودروهای مجاور بود.

وی تصریح کرد: دود بسیار زیادی تمام طبقات مخصوصاً طبقات منفی را فراگرفته بود، معمولاً دود و حرارت در طبقات منفی بسیار محبوس شده و نفوذ به آنها بسیار سخت است اما گروهی از آتش‌نشانان به طبقات منفی نفوذ کرده و گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفتند.

ملکی ادامه داد: در نهایت آتش به سرعت خاموش و از گسترش بیشتر آن به بخشهای دیگر جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به نجات 10 نفر از ساکنان مجتمع مذکور، متذکر شد: دو مرد در این حادثه از ناحیه دست دچار سوختگی شد و تحویل عوامل اورژانس شدند. نیروها مشغول تخلیه دود و ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

اسامی 12 کوهنورد جان‌باخته در ارتفاعات تهران/ 2 پسرعمو میان فوتی‌ها + تصاویرنجات معجزه‌آسای کارگر مدفون شده زیر خروارها خاک + فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورژانس حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی اورژانس حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی اداری در خیابان گاندی آتش سوزی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۸:۵۴ امشب آتش سوزی گسترده در یک مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به گستردگی حادثه ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک محوطه‌ای که چندین انبار کالا وجود داشت یک انبار ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر از فضای باز دچار آتش سوزی شد.

ملکی با بیان اینکه بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود گفت: صدای چندین انفجار نیز شنیده شد که احتمال دارد بدلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج دچار انفجار شده است.

وی ادامه داد: در مجاورت محل حادثه چندین انبار کالا و کانتینر‌های کالا وجود داشت که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی به این نقاط سرایت نکرد.

ملکی با بیان اینکه بدلیل شدت حرارت سقف انباری محل حادثه تخریب شد، گفت: آتش نشانان مشغول مهار آتش هستند و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران