Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر انرژی الجزایر خواستار احتیاط اوپک پلاس در تصمیم‌هایش به دلیل جهش ویروس کرونا شد.
به گزارش خبرگزاری پلتس از الجزایر، عبدالمجید عطار روز یکشنبه (هفتم دی‌ماه) در گفت‌وگویی اعلام کرد که ائتلاف سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش (اوپک پلاس) باید در نشست آینده خود در چهارم ژانویه (15 دی‌ماه) محتاط باشد، زیرا احتمال دارد شیوع نوع جدید ویروس کرونا در ابتدای سال 2021 بر چشم‌انداز تقاضای جهانی نفت تأثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرار است نشست کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق اوپک و غیر اوپک (JMMC)، به ریاست مشترک عربستان و روسیه در تاریخ چهارم ژانویه (15 دی‌ماه) برای بررسی پایبندی اعضا به سهمیه کاهش تولید خود و ارائه مشاوره درباره سیاست‌های این ائتلاف برگزار شود.
نشست وزیران نفت و انرژی اوپک پلاس نیز پس از نشست این کمیته مشترک از طریق ویدیوکنفرانس برگزار می‌شود تا درباره مقدار تولید نفت این ائتلاف در ماه فوریه تصمیم‌گیری کنند.
اوپک پلاس در ماه آوریل توافق کرده بودند کاهش تولید نفت این ائتلاف به‌صورت تدریجی تسهیل شود.
عطار گفت: جهش ویروس کرونا اکنون ثبات بازار نفت و موفقیت واکسناسیون جهانی را تا حدی تحت تأثیر قرار داده است و به‌طور کلی تقاضای ضعیف نفت در آغاز سال آینده را به‌دنبال خواهد داشت.
وی اظهار کرد: به همین دلیل در نشست آینده کمیته مشترک وزارتی نظارت بر توافق اوپک و غیر اوپک چهارم محتاطانه رفتار کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • زمان بازگشت به جنوب خط استوا
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن