Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمام دانشجویان علوم پزشکی کشور ملزم به گذراندن ۲ واحد مجازی اصول و مبانی مدیریت خطر حوادث و بلایا در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق مصوبه هفتادوهفتمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی ۱۸ آبان ماه ۹۹ در خصوص ارائه دو  واحد نظری درس «اصول و مبانی مدیریت خطرحوادث و بلایا  برای دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی رشته‌های علوم پزشکی» موضوع بند الف ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران کشور ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس از نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ و به بعد کلیه دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی صرف نظر از سال ورود به تحصیل ملزم به گذراندن این درس  به صورت مجازی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مجازی هستند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مجازی مدیریت بحران آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند