Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تقدیر از پیشکسوتان و بزرگان بوکس در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد

از پیشکسوتان بوکس ایران در حضور رضا صالحی امیری تقدیر شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، با همت مسئولان فدراسیون بوکس مراسم تجلیل از پیشکسوتان و بزرگان بوکس ایران امروز (دوشنبه 8 دی) در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ابتدا حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ضمن قدردانی از زحمات موسپیدان بوکس کشور و ارج نهادن تلاش‌های احمد ناطق نوری پدر بوکس ایران، از پیشکسوتان بوکس به ‌عنوان سرمایه ‌های این رشته یاد کرد. سپس بزرگان بوکس که در این جلسه حضور داشتند دقایقی به صحبت پرداختند.

رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از رئیس فدراسیون بوکس بابت برگزاری این مراسم گفت:

بوکس یکی از رشته ‌های باقدمت است و شخصاً به این رشته خیلی علاقه دارم. همیشه از بزرگان بوکس به نیکی یاد می ‌شود و نسل جدید بوکس باید از شما یاد بگیرند تا در کار خود پیشرفت داشته باشند.

صالحی امیری افزود:

ادب، اخلاق و فضیلت در بوکس با پیشکسوتان معنا پیدا می ‌کند و خوشحالم که شما عزیزان از پدر بوکس ایران احمد ناطق نوری به نیکی یاد می ‌کنید و این نشانه شخصیت بالای بزرگان این رشته است.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد:

اگر یک درخت را از ریشه قطع کنیم خشک می‌ شود و حسین ثوری به خوبی این موضوع را درک کرده و خوشحالیم که این درخت پربار را سبز نگه داشته است. امیدوارم با حمایت شما عزیزان بوکس ایران مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتر طی کند.

صالحی امیری در پایان افزود:

بوکس رشته اصیل و با ریشه ‌ای است و باید تلاش کنیم تاریخ شفاهی این رشته را به ثبت برسانیم و در این خصوص باید تمام عزیزان دست به دست هم دهند تا بتوانیم با استفاده از اهالی فن به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

در این مراسم سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المیپک، علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی کمیته، حسین ثوری رییس، حمیدرضا قبایی ‌زاده دبیر فدراسیون بوکس و علیرضا استکی سرمربی تیم ملی حضور داشتند.

منوچهر مقصودی، مهدی هویت‌ دوست، حسین نهرودی، همایون اردلان، عبدالرضا انصاری، فتح ‌الله صابری و سعید ناطق ‌نوری (فرزند حاج احمد ناطق‌ نوری که به نمایندگی از وی در مراسم حضور پیدا کرد) پیشکسوتانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

فدراسیون بوکس در نظر داشت از 25 پیشکسوت این رشته تقدیر به عمل بیاورد، اما به دلیل محدودیت ‌های ناشی از کرونا تنها هفت پیشکسوت به نمایندگی از جامعه بوکس در این مراسم حضور داشتند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فدراسیون بوکس بزرگان بوکس حضور داشتند صالحی امیری بوکس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

نشست مشترک مسئولان فدراسیون دوومیدانی با دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه مسئولان فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار و مقرر شد که این کمیته از روند برگزاری منظم اردوهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

در این نشست که  مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی حضور داشتند، مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال 1403 کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب‌تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی از سوی  کمیته المپیک جهت کسب سهمیه و حضور موفق در بازی‌های المپیک  صورت بگیرد.

مطیعی: وزارت ورزش دخالتی در انتخابات دوومیدانی ندارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک