Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرعباس منوچهری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مراکز درمانی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران ابراز داشت: یکی از مشکلات مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی کمبود نیروی متخصص است و امضای این تفاهمنامه  می‌تواند در رفع کمبود نیروی متخصص در مراکز درمانی تامین اجتماعی کمک کننده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نیروهای تخصصی در نظام دانشگاهی آموزش می‌بینند و در مراکز تحت پوشش وزارت بهداشت خدمت می‌کنند، بیان کرد: تا پیش از این تفاهم‌نامه، تامین اجتماعی از این نیروهای متخصص کم بهره بود و اکنون امضای تفاهم‌نامه گامی ارزشمند است.

وی ادامه داد: براساس تفاهم‌نامه جدید امضا شده  با وزارت بهداشت، نیروهای طرحی براساس نیاز دوطرف در هر استان  تقسیم‌بندی می‌شوند.

معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی  خاطرنشان کرد: نیروی تخصصی شامل هشت هزار پزشک در مراکز درمانی تامین اجتماعی مشغول به فعالیت هستند که  بخش زیادی  از این نیروها، پزشکان متخصص هستند.

 وی اضافه کرد: ۲۷۷  بیمارستان و ۳۰۸ درمانگاه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در کشور وجود دارد که بیش از ۵۰ هزار کارمند خبره در این مراکز مشغول به خدمت هستند.

منوچهری تصریح کرد: استان سمنان از لحاظ  نسبت تخت بیمارستانی به جمعیت  وضعیت مناسبی دارد و  بالاتر از  میانگین کشوری است.

وی یادآور شد: برای توسعه مراکز درمانی تا سال ۱۴۰۴ نقشه راه تعریف شده و بازدید از مراکز درمانی استان سمنان نیز با این هدف انجام می‌شود.

۱۵ درصد افراد بستری کرونا در مراکز تامین اجتماعی حال وخیم داشتند

معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی اظهار داشت: از بهمن سال گذشته ستاد  مقابله با بحران کرونا در سازمان تامین اجتماعی تشکیل شد و از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۹۰  هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی بستری شدند که ۱۵ درصد بیماران بدحال و در بخش ویژه بستری بودند.

وی یادآور شد: ۸۶ درصد بیماران مبتلا به کرونا بستری در مراکز درمانی تامین اجتماعی با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

وی خاطر نشان کرد: چندین برابر بیماران بستری مبتلا به ویروس کرونا بیماران سرپایی بودند.

منوچهری تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت در زمینه ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا همکاری می‌کند و در برخی مناطق بیمارستان‌های تحت پوشش تامین اجتماعی برای درمان بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی گفت: اکنون یک‌هزار و ۲۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این سازمان بستری هستند.

معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی به همراه جمعی دیگر از مسوولان کشوری این سازمان به منظور بازدید از مراکز درمانی تحت پوشش این سازمان در تمام شهرستان‌های استان به سمنان سفر کردند.

بازدید مسوولان سازمان تامین اجتماعی از مراکز درمانی تحت پوشش از غربی‌ترین نقطه استان سمنان در شهرستان گرمسار آغاز شد و تا شرقی‌ترین نقطه استان ادامه دارد.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی کرونا ویروس کرونا سمنان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی کرونا ویروس کرونا سمنان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت سازمان تامین اجتماعی کرونا ویروس کرونا سمنان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی مراکز درمانی تحت پوشش مبتلا به ویروس کرونا مراکز درمانی مراکز درمانی مراکز درمانی وزارت بهداشت استان سمنان تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

محسن شریعتی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهارکرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران و مجاوران و بهبود وضعیت کیفی ناوگان، روز گذشته از شرکت شهاب خودرو بازدید به‌عمل آمد.

وب افزود: دراین بازدید، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه ۱۸۰ دستگاه اتوبوس فعال و متوقف بازسازی و از ظرفیت‌های تولیدکننده در تأمین ناوگان انواع اتوبوس (۱۲ متری- ۱۸ متری)، اتوبوس برقی و مینی‌بوس دو درب استفاده خواهد شد.

کد خبر 749122

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟