Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان «رانک فیگلیوزی» (Frank Figliuzzi) معاون سابق ضد اطلاعات در پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی بی اس گفت انفجار در شهر نشویل یک زنگ بیدار باش و هشدار برای همه ماست تا بدانیم زیرساخت‌های آمریکا چقدر آسیب پذیر و اینکه چقدر آسان است که یک نفر بیاید و دست به چنین اقداماتی بزند!

فیگلیوزی افزود بعد از حادثه یازدهم سپتامبر تمرکز ما روی دسترسی به کلیه شرکت‌های شیمیایی و سفارشات انبوهِ مواد شیمیایی در این شرکت‌ها -که معمولا از آن‌ها برای ساخت مواد منفجر استفاده می‌شود- معطوف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همچنین بررسی کردیم که یک نفر وقتی به تنهایی مقادیر زیادی مواد شیمیایی انبار می‌کند، ممکن است چه کار‌هایی انجام دهد.

این مقام پیشین اف بی آی از مردم آمریکا خواست هوشیار و مراقبت باشند و به اطرافیان خود توجه داشته باشند.

رانک فیگلیوزی در پاسخ به این سوال که آیا از نظر حرفه‌ای امکان داشت چنین عملیاتی را یک نفر به تنهایی انجام دهد؟ تاکید کرد، ما در بمبگذاری ساختمان فدرال آلفرد پی. مورا (Alfred P. Murrah) در اوکلاهما سیتی چنین چیزی دیدیم؛ بمب گذاری در آن ساختمان عمدتا به وسیله یک نفر انجام شد. پاسخ کوتاه به سوال شما این است که بله چنین چیزی ممکن است. این آخرین باری نخواهد بود که شاهد چنین حادثه‌ای بودیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار نشویل اف بی آی آمریکا انفجار تروریستی یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه کنده شدن پوشش موتور هواپیمای مسافربری (فیلم) تصادف شدید یک پورشه در آمریکا (فیلم) انفجار و آتش سوزی در یک پمپ بنزین (فیلم)

دیگر خبرها

  • مخالفت سوئد با تحقیقات بین‌المللی درباره انفجار «نورد استریم»
  • انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • مبارزه شیمیایی با آفات مزارع گندم و جو مازندران
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • آمریکا روسیه را به استفاده از «سلاح شیمیایی» در اوکراین متهم کرد
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • ۱۵۴ هزار هکتار مزارع گندم و جو مازندران مبارزه شیمیایی شد
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است