Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان اجتماعی و مشارکت های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و اسکان به افراد بی‌خانمان اظهار کرد: از نیمه آبان‌ماه با آغاز فصل سرد و شدت گرفتن برودت هوا، گرمخانه های ثابت و سیار در مناطق مختلف شهر شروع به کار کردند. ساماندهی افراد کارتن‌خواب، توسط گروه‌های مردمی و مددکار بدون هیچگونه اجبار و برخورد قهری صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رضا دانایی سیج افزود: ۸۶ نفر اعم از فعالان مدنی، مسئولین شهری، اعضای شورای اجتماعی محلات و گروه‌های داوطلب، به صورت شبانه در مکان‌های تجمع افراد بی‌خانمان حضور یافته و از آنان برای استفاده از امکانات گرمخانه ها دعوت به عمل آوردند.

معاون سازمان اجتماعی و مشارکت های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری بیان کرد: تعداد دو هزار ۲۸۰ پرس غذای گرم در این بازه زمانی، میان افراد کارتن‌خواب در محل تجمع آنان توزیع شد. همچنین چهار هزار و ۴۰۰ ماسک میان این شهروندان برای جلوگیری از شیوع کرونا، توزیع شد.

دانایی خاطرنشان کرد: پویش «گرمای همدلی» با هدف تهیه و توزیع لباس گرم برای کارتن‌خواب ها راه‌اندازی شد. تاکنون ۲۸۰ دست لباس گرم، میان این افراد برای جلوگیری از سرمازدگی آنان در روزهای سردسال، توزیع شده و علاوه بر این عموم شهروندان می‌توانند برای مشارکت در این پویش با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس گرفته و از روال اهدای البسه گرم اطلاع پیدا کنند.

در مناسبت‌های مختلف، غذای گرم، پک بهداشتی، خدمات بهداشتی و درمانی در محل تجمع افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان‌ و در گرمخانه ها نیز با حضور گروه های مردمی و اعضای شورای اجتماعی محلات توزیع شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لباس گرم گرمای همدلی سازمان اجتماعی کارتن خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه‌کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال ظهر امروز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت» در سالن  مشاهیر اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد. این جلسه پس از حضور یک ساعته این افراد در واحد پاسخگویی به مخاطبان سازمان (سامانه ۱۶۲)  رقم خورد. 

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیرروابط عموی سازمان صداوسیما عنوان کرد تهیه کننده و بازیگران این سریال در طول یک ساعت حضور در سامانه ۱۶، پاسخگوی ۲۲۷ تماس مخاطبان سریال شده‌اند.

در ادامه، مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیون «نون خ» با اشاره به این که فصل پنجم این مجموعه نسبت به فصل‌های قبلی با افزایش مخاطب روبه رو بوده است افزود: یکی از دلایل این افزایش و گستره وسیع مخاطبان این بود که ما در فصل پنجم سراغ یکی دیگر از قومیت‌های کشورمان یعنی قوم بلوچ در استان سیستان و بلوچستان رفتیم.

وی افزود: در حوزه تولید برنامه و سریال‌سازی، پرداخت به مذهب و قومیت‌ها، ۲ خط قرمز سازمان صداوسیما است.خوشبختانه با جلساتی که با مدیران سازمان صداوسیما داشتیم والبته با درکی که نویسنده و کارگردان و عوامل سریال «نون خ» از این موارد داشتند، این مجموعه توانست به این دو خط قرمز نزدیک شود آن هم بدون این که به دنبال شکستن آنها باشد.

فرجی درباره  احتمال ساخت فصل ششم تاکید کرد: صحبت کردن درباره  فصل  ششم  زود است. آقای آقاخانی  قبلاً پستی گذاشت و گفت این فصل پایانی بر مجموعه «نون.خ» است اما باید ببینیم در ادامه چه شرایطی پیش خواهد آمد.

فرجی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا، توضیحاتی را درباره ادعای شکایت حسین صفامنش خواننده کردزبان از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی اجازه از یکی از آهنگ‌هایش نیز پاسخ داد.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر