Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از بازی های مهم در کرج گل ریحان با یک گل مقابل بادران تهران به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این بازی عصر امروز دوشنبه به میزبانی ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج ودر یک هوای نسبتا سرد برگزار شد و درنهایت با تک گل دقیقه 45 نیما داغستانی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید به سود گل ریحان پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی در بیشتر دقایق مسابقه این تیم میهمان بود که نبض بازی را در اختیار داشت اما برخلاف جریان بازی شاگردان میثم منیعی توانستند با استفاده از یک ضد حمله و خطای مدافعان بادران صاحب یک ضربه پنالتی شوند وبا به ثمر رساندن آن 3 امتیاز شیرین خانگی را از آن خود کنند.

در ادامه نیز تلاش های بادران و خلق موقعیت های آنها با واکنش های خوب دروازه بان میزبان و دفاع جانانه البرزی ره به جایی نبرد تا دومین پیروی گل ریحان در این فصل رقم بخورد.

گل ریحان با این پیروزی 8 امتیازی شد و با توجه به سایر نتایج رقم خورده در این هفته در رتبه سیزدهم جدول 18 تیمی جای گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ آزادگان لیگ یک بادران تهران میثم منیعی گل ریحان البرز گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دیدار ملوان و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به میزبانی ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.
براساس قرعه‌کشی برنده بازی سپاهان و ملوان در مرحله یک‌چهارم نهایی، در بازی نیمه‌نهایی به مصاف برنده بازی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و هوادار خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد