Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: استفاده از ظرفیت های گردشگری در بخش های سلامت، طبیعی و حلال می تواند به رونق این صنعت کمک کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه سفر خود به قزوین عصر دوشنبه با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این دیدار اظهار کرد: صنعت گردشگری سومین اقتصاد دنیا را شکل می‌دهد و از هر 10 شغل یک شغل مرتبط با حوزه گردشگری است.

وی تصریح کرد: در صنعت گردشگری نسبت به دیگر بخش‌های صنعتی با هزینه بسیار کمتری می‌توان اشتغازایی کرد و این موضوع فرصت بسیار خوبی برای توسعه این صنعت، ایجاد شغل و کاهش بیکاری فراهم کرده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: حوزه گردشگری امروز دیگر فقط در حوزه تاریخی و فرهنگی تعریف نمی شود و ما نیز تلاش کرده‌ایم با محور گردشگری های حلال، سلامت و طبیعی به تنوع در این عرصه اهمیت دهیم و از این ظرفیت ها نیز استفاده کنیم. 

مونسان در خصوص ظرفیت‌های قزوین در زمینه گردشگری خاطرنشان کرد: استان قزوین علاوه بر اینکه دارای ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی در عرصه گردشگری است، مهد تربیت شخصیت های بزرگ متعددی بوده که می تواند ظرفیتی برای معرفی این خطه باشد.

وی بیان کرد: استان قزوین با ظرفیت های تاریخی، طبیعی و میراثی که دارد می تواند به به مقصد گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.

استاندار : قزوین می تواند به یک مقصد اصلی گردشگری تبدیل شود

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: قزوین با توجه به ظرفیت های نهفته خود می تواند تبدیل به یک مقصد اصلی گردشگری شود.

وی افزود: ما باید به دنبال مردمی کردن اقتصاد گردشگری باشیم تا صنعت گردشگری جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی اصغر مونسان میراث فرهنگی قزوین گردشگری و صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر

شهرستان خرم آباد یکی از شهر‌های استان لرستان است. این شهر زیبا آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. آبشار نوژیان، دریاچه گهر، آبشار گهر و آبشار بیشه از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می شوند، اما یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های این شهر دریاچه کیو است. این دریاچه، قلب تپنده شهرستان خرم آباد است. هم اکنون که فصل بهار فرا رسیده است، طبیعت این روستا رنگ و بوی بهار به خود گرفت.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر آن را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

نمایی از هوای بارانی روستای حصار در کنگاور

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران