Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت الاسلام حسن رضایی عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر، سال‌گرد شهید سلیمانی و 9 دی معمولان  اظهارداشت: این مراسم در۱۳دی‌ماه جاری با حضور مردم و مسئولان در سالن حوزه غدیر بسیج معمولان برگزار می‌شود.

وی افزود: برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر هر کدام از کارگروه تعیین شده در حوزه کاری خود هماهنگی‌های لازم را  انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه معمولان گفت: تمام ادارات سطح این شهر در رابطه با ایام الله دهه فجر متناسب با این ایام  درسردرب اداره خود به نصب بنر اقدام کنند.

وی افزود: حماسه 9 دی اوج بصیرت و هوشیاری و نمونه بارز ولایت‌مداری و دشمن شناسی ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ معاصر کشور است که در تاریخ این سرزمین ماندگار و جاودان خواهد ماند.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: حماسه شهید ولایت امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

دکتر حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه های شهید باهنر کرمان و ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دکتر هاشمی پور در حوزه فناوری دارای یک شرکت دانش بنیان با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. 

وی دارای فعالیتهای اجرایی متعدد در سطح ملی و استانی است. همچنین در حوزه ارتباط با صنعت پروژه های صنعتی متعددی با صنایع مختلف دارد که نتایج عملی و کاربردی داشته است.

دستاورد مجموعه این فعالیت ها منجر به آن شد که در سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت عتف، دانشمند برتر کشور در حوزه ارتباط با صنعت معرفی شود.

گفتنی است: طی مراسمی روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور مسئولین کشوری در دانشگاه تهران از دکتر هاشمی پور به عنوان استاد نمونه کشوری تقدیر و تجلیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود