Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ انتشار آمارهای وضعیت کرونایی در استان قزوین نشان می‌دهد شرایط استان نسبت به گذشته ثابت مانده و تغییر محسوسی در این منطقه ایجاد نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین ، با توجه به جدول فوق رنگ‌بندی کرونایی همه شهرهای استان قزوین نسبت به هفته قبل ثابت مانده است و با توجه به نارنجی ماندن وضعیت شیوع کرونا در شهرهای بویین‌زهرا، تاکستان و قزوین اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی در این 3 شهر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما نسبت 3 به یک بستری‌ها به بهبودیافتگان نشان می‌دهد که با وجود نزولی شدن سیر ابتلا به کرونا در استان قزوین همچنان کفه ابتلا به کفه بهبود سنگینی می‌کند و صحبت کردن از شرایط مطلوب کرونایی در استان خیلی زود است. با این همه سیر صعودی آمار بهبود یافتگان در روزهای پایانی هفته نشان‌دهنده بهبود نسبی اوضاع نسبت به گذشته است؛ ضمن اینکه تعداد بستری‌ها در روزهای مختلف نوسان دارد، اما با کمی اغماض روندی کاهشی را طی می‌کند.

اما آنچه می‌تواند تداوم و بهبود وضع موجود را در پی داشته باشد، ادامه اجرای محدودیت‌های کرونایی و ممنوعیت‌های تردد شبانه است که تا حد بالایی از میزان ایجاد تجمع‌های انسانی و شیوع ویروس کرونا میان هم‌استانی‌ها کاسته است.

تاز‌ه‌ترین وضعیت کووید 19 در استان فارس| فقط دو شهرستان نارنجی داریم / رعایت پروتکل‌ها الزامی است + جدولتاز‌ه‌ترین وضعیت کووید 19 در استان سیستان و بلوچستان|آرامش کرونایی در پهناورترین استان ایران / ثباتی که مردم را تهدید می‌کند + جدولتاز‌ه‌ترین وضعیت کووید 19 در استان مرکزی| روند بهبودی شرایط کرونایی حاصل شده اما شکننده است+ جدول

 

البته تداوم غربالگری محله‌ای در چارچوب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی میزان بیماریابی و موارد مشکوک به ابتلا را تا حدودی افزایش داده؛ اما بسیاری از این افراد بعد از گرفتن تست کرونا سالم و عاری از ویروس تشخیص داده می‌شوند. با این حال تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی مهمترین عامل برای ادامه روند نزولی کرونا و مراقبت‌های سریع از بیماران کرونایی و جلوگیری از انتشار کرونا از طریق همین افراد است.

انتهای پیام /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ه ترین وضعیت کووید استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، امروز شنبه ۸ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۴۸۸ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ تومان و سکه یک‌ گرمی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

هشدار موسسه استاندارد در خصوص فروش طلای کم عیار | با این روش از مصنوعات طلا استعلام بگیرید
محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۴۸۸ هزار

کد خبر 847443 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • ماه در وضعیت اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا