Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:00:37 GMT

نمایش ۱۴ نقاشی‌ از «آل علی علیهم‌السلام»

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۸۹۲۴۵

نمایش ۱۴ نقاشی‌ از «آل علی علیهم‌السلام»

نمایشگاه «آل علی علیهم‌السلام» با نمایش آثار نقاشی حسن روح الامین روز جمعه (۱۲دی‌ماه) در فرهنگسرای نیاوران افتتاح می شود. در این نمایشگاه آثاری چون «معرکه آب»، «لصحاب کساء»، «دیر راهب»، «ابد والله» و «معراج» به نمایش گذاشته می شوند.

به گزارش ایسنا، حسن روح‌الامین از نقاشان جوان است که اغلب آثارش مفاهیم عاشورایی و جلوه‌هایی از آئین‌های مذهبی اسلامی را با خود دارد و محوریت موضوعات منتخب او غالبا مضامین شیعی و اسطوره‌های دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش و فروش آثار نمایشگاه «آل علی علیهم‌السلام» از ساعت ۱۶ الی ۱۹ روز جمعه (۱۲ دی‌ماه) افتتاح و تا ۲۵ دی ادامه خواهد داشت. نمایشگاه در روزهای پس از افتتاحیه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ و روزهای تعطیل ۱۴ الی ۲۰ برای بازدید عموم برقرار است.

علاقه مندان می‌توانند به مدت ۱۴ روز برای بازدید از این نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فرهنگسرای نیاوران واقع در انتهای خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران مراجعه کنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه هنري گالری گردی حسن روح الامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- گروه صنعتی ایران خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو که به منظور نمایش توانمندی صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.
در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات ایران خودرو از جمله ری‌را برقی و بنزینی و همچنین تارا اتوماتیک V4، به نمایش گذاشته خواهد شد. 
همچنین شرکت‌های ایساکو، ایپکو، آیکید، ریخته گری آلومینیوم و گوهرفام در کنار معاونت های صادرات و تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو آخرین دستاوردها و محصولات خود را در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی عرضه می کنند.
لازم به ذکر است، نمایشگاه ایران اکسپو میزبان بیش از دو هزار شرکت از ۸۰ کشور است و ۴۰ کشور با هیات عالی‌رتبه دولتی در این رویداد حضور خواهند داشت.
ششمین نمایشگاه ایران اکسپو از روز هشتم اردیبهشت‌ماه به مدت پنج روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • نمایش توانمندی صادراتی اردبیل در نمایشگاه اکسپوی ایران
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • نمایش بی‌حجاب‌ها در تلویزیون؛ داریم از دست‌شان می‌میریم!
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران