Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با رئیس فدراسیون ووشو دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و از قهرمانان وزنه‌برداری و افتخارآفرینان ایران در المپیک 2012 لندن، ظهر امروز(دوشنبه) به همراه هوشنگ افشار رئیس هیأت ووشو این استان در محل فدراسیون ووشو حضور یافت و با امیر صدیقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار دو طرف بر تعامل گسترده‌تر و اجرای برنامه‌های ووشو در سطوح بالاتر به منظور رشد و ارتقای بیشتر این رشته به گفت‎وگو و تبادل نظر پرداختند.

 

انوشیروانی با بیان اینکه خوشحالم که صدیقی به عنوان یکی از مدیران آینده‌دار کشور ریاست فدراسیون ووشو را بر عهده دارد، گفت: قطعاً حضور او در این رأس مدیریت این رشته می تواند اتفاقات خوبی را برای ووشو رقم بزند. صدیقی جز مدیران جوان و آینده‎داری است که ضمن آشنایی کامل با فضای ورزش در بعد بین‎الملل، ایده‎ها و نقطه نظرات جالبی در خصوص توسعه ورزش در ابعاد قهرمانی و به ویژه همگانی دارد.


وی ادامه داد: به عنوان یک ورزشکاری حرفه‎ای اعتقاد دارم، حضور چنین مدیرانی در راس کار، نیاز کنونی و جدی ورزش کشور است. همانطور که مشاهده می‎کنیم، طی مدت زمان کوتاهی که او در راس فدراسیون ووشو قرار گرفته است، شاهد اتفاقات مثبت و روبه‎جلویی در این فدراسیون هستیم و امیدوارم روند کنونی فدراسیون ووشو با سرعت و قدرت بیشتری داده داشته باشد.


صدیقی نیز عنوان کرد: حضور دکتر انوشیروانی در این مدت در سطح مدیریت ورزش کشور و استان اردبیل منشا خیر بوده است. اردبیل یکی از استان‌های مهم کشور برای توسعه ووشو خصوصا در بعد قهرمانی و همگانی است. ما از اداره کل ورزش و جوانان توقع داریم که همانطور در سال جاری حمایت بی شائبه ای از ووشو استان داشته اند، شرایط بهتری را برای آینده حضور ووشوکاران اردبیلی در مسابقات مختلف و توسعه همه‎جانبه ووشو فراهم کنند تا شاهد درخشش آنها باشیم.

 

وی افزود: بی شک اردبیل یکی از استان‎های کلیدی برای ووشوی کشور است و حضور هوشنگ افشار به عنوان رئیس جدید این هیئت را به فال نیک گرفته و به صورت همه‎جانبه فدراسیون در کنار این هیئت استانی قرار دارد. امیدواریم همانطور که در بخش ساندا شاهد افتخارآفرینی قهرمانان اردبیلی بوده ایم در بخش تالو نیز این اتفاق رقم بخورد.

سجاد انوشیروانی وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سجاد انوشیروانی وزنه برداری فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور

اولین دوره مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی به میزبانی اردبیل آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رییس هیأت کشتی استان اردبیل عصر پنجشنبه در مراسم آغاز مسابقات کشتی بین‌المللی جام صفوی در سالن رضازاده اردبیل، گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی نوجوانان جام صفوی از امروز در اردبیل با حضور 15 تیم داخلی و سه تیم خارجی آغاز شد.

قدرت حاج‌نوری تصریح کرد: کشتی‌گیران کشورمان در قالب 15 تیم و 35 کشتی‌گیر خارجی نیز از کشورهای ارمنستان، عراق و قرقیزستان در این مسابقات حاضر شدند تا رقابت نفس‌گیری را در اردبیل برای ارتقای آمادگی خود انجام دهند.

وی گفت: این مسابقات در سالن رضازاده تا عصر فردا ادامه خواهد داشت و کشتی‌گیران کشورمان و سه کشور دیگر روی تشک رفته و رقابت پایاپایی را با هم انجام خواهند داد.

رییس هیأت کشتی استان اردبیل افزود: 170 کشتی‌گیر از کشور ایران و 35 کشتی‌گیر نیز از سه کشور عراق، ارمنستان و قرقیزستان در این رقابت‌ها حاضر شدند که سهم کشتی‌گیران اردبیلی 21 نفر است که در قالب تیم اردبیل، در این دوره از رقابت‌ها حاضر شدند.

حاج‌نوری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مسابقات در سطح بین‌المللی انجام شده و سعی بر این است تا با حضور داوران و کشتی‌گیران، رقابت‌های خوبی را در این 2 روز شاهد باشیم تا نفرات برتر به عنوان تیم منتخب کشورمان در رده سنی نوجوانان بتوانند در مسابقات پیش روی آسیایی و جهانی حضور پیدا کنند.

رییس هیأت کشتی استان اردبیل اضافه کرد: استاندار اردبیل و فدراسیون کشتی در برگزاری این مسابقات نهایت تلاش و همکاری را انجام دادند تا ما بتوانیم اولین دوره مسابقات بین‌المللی جام صفوی را در رشته کشتی برگزار کنیم تا دوبنده‌پوشان کشورمان با حضور در روی تشک بتوانند رقابت‌های خوبی را در سطح مناسب انجام دهند.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • اردبیل، میزبان ووشو قهرمانی کارگران کشور شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو