Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلام رضا پناه روز دوشنبه در حاشیه آغاز فعالیت هیات اعزامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یاسوج اظهار داشت: این استانها شامل کهگیلویه و بویراحمد،خوزستان،سیستان و بلوچستان،چهار محال و بختیاری،کردستان، کرمانشاه و لرستان هستند.

وی اظهار داشت این هیات در اولین سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده و پس از ان به دیکر استانها اعزام شده و مشکلات بخش اشتغال انها را بررسی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پناه در ادامه گفت در این سفر پروژه ها و طرح های مختلف با ایجاد اشتغال مناسب در شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بازدید قرار می‌گیرند.

وی افزود: همچنین پیشنهادهایی که در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و شورای اشتغال استان توسط استاندار و معاونان مطرح شده مورد ارزیابی قرار می گیرند.

معاون توسعه ‌و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: پروژه های دارای مشکل در این سفر  بررسی می شوند و پس از بازدید از زمینه حل مشکلات آن ها فراهم می شود.

وی ابراز داشت: بخشی از پروژه های بزرگ استانی که سالیان سال شروع شده و پایانی برای آن ها مشخص نشده نیز مورد ارزیابی قرار می گیرند تا با حمایت بانک هایی که وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند از جمله بانک رفاه، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید از طریق ماده ۵۶ این طرح ها به ثمر بنشینند.

پناه عنوان کرد: به عنوان نمونه اجرای سد تنگ سرخ که برای تامین اب اشامیدنی مردم این منطقه حیاتی است و همچنین جاده یاسوج به شیراز که از محورهای مواصلاتی بوده که ارتباط تنگاتنگی را با یکی از استان های بزرگ برقرار می کند، از طریق ماده ۵۶ پیگیری می شود.

وی گفت: در این سفر هیات مذکور به شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهند کرد و پروژه ها و طرح های در دست اجرا را مورد ارزیابی قرار می دهند.

معاون توسعه ‌و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: معاون اشتغال و کارافرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز فردا سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال استان در زمینه ایجاد اشتغال و تسهیلات مورد نیاز به ویژه اشتغال روستایی و مشاغل خانگی که بستر خوبی در استان ما دارد، تصمیمات خوبی اتخاذ خواهدکرد.

پناه عنوان کرد: صندوق بیمه عشایر و روستایی نیز در ۲ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد افرادی که فاقد بیمه هستند را به صورت رایگان بیمه می کند.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد یاسوج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد یاسوج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد یاسوج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز فعالیت ستاد اربعین دستگاه‌های وابسته به وزارتخانه در سیستان و بلوچستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمدرضا حسینی اظهار  داشت: سیستان و بلوچستان به عنوان دروازه شرقی حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طی سالیان اخیر پذیرای خیل عظیم زائران پاکستانی اربعین حسینی است که وظیفه داریم به نحو مطلوب شرایط را برای استقبال از زائران امام حسین(ع) فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: سال گذشته با تشکیل قرارگاه مرکزی اربعین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برنامه‌ریزی برای استقبال، اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در چند نقطه کشور، اقدامات خوبی صورت گرفت که در سال جاری تقویت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در فرصت محدود باقیمانده، دستگاه‌های تابعه وزارتخانه باید در قالب ستاد اربعین فعالیت خود را آغاز و نسبت به اتخاذ شرایط مطلوب برای میزبانی هرچه بهتر از زائران پاکستانی ابا عبدالله الحسین(ع) اقدام کنند.

حسینی گفت: نشر و گسترش معارف امام حسین(ع) در سراسر گیتی وظیفه تک تک محبین و علاقمندان به مکتب اهل بیت علیهم السلام است که میزبانی شایسته از زوار ابا عبدالله و تسهیل شرایط برای زیارت از جمله راه‌های گسترش معرفت حسینی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان