Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، در حادثه تیراندازی در ایالت جورجیا واقع در آمریکا، یک دختربچه ۷ ساله سیاه‌پوست به قتل رسید.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، «کندی مکسی»، دختربچه سیاه‌پوست در شهر آتلانتا واقع در ایالت جورجیا از پُشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در بیمارستان جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حادثه زمانی روی داد که وی به همراه خانواده اش در راه یک مرکز خرید بودند که صدای تیراندازی شنیده می‌شود؛ خاله این دختربچه که پشت فرمان بود متوجه شد خواهرزاده‌اش از ناحیه پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

شهردار شهر آتلانتا با اعلام ادامه تحقیقات پیرامون این حادثه گفت: قتل بی‌رحمانه «کندی» دل‌هایمان را شکست.

کد خبر 5107112

منبع: مهر

کلیدواژه: آتلانتا ایالت جورجیا ایالات متحده امریکا تیراندازی ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی قاسم سلیمانی دونالد ترامپ ویروس کرونا فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل لبنان روسیه ترکیه عربستان سعودی انگلیس افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از خبرگزاری فرانسه، روز جمعه ۲۶ آوریل، یک مرد مسلح سوار بر موتور سیکلت اینفلوئنسر معروف شبکه‌های اجتماعی عراقی غفران سوادی معروف به ام فهد را در بیرون خانه‌اش در بغداد در منطقه زیونه به ضرب گلوله کشت.

به گفته مقامات امنیتی عراق، مهاجم ناشناس وانمود کرده که در حال تحویل غذا است و در موقعیت مناسب به امفهد در خودرواش شلیک کرده است. ام فهد به خاطر ویدیوهای رقصش با موسیقی عراقی در تیک تاک شده بود.

در فوریه ۲۰۲۳، دادگاهی او را به دلیل به اشتراک گذاشتن «تضعیف عفت و اخلاق عمومی و ویدئوهایی حاوی سخنان ناشایست» به۶ ماه زندان محکوم کرد.

وزارت کشور عراق اعلام کرد که در حال تحقیق در مورد قتل اینفلوئنسر عراقی در بغداد است. این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد که یک «تیم کاری تخصصی» برای بررسی شرایط مرگ ام‌فهد، تشکیل شده است.

دولت عراق سال گذشته کمپینی را برای پاکسازی محتوای رسانه‌های اجتماعی که «اخلاق و سنت های عراق» را نقض می کند، آغاز کرد.

در سال ۲۰۱۸، مدل و اینفلوئنسر تارا فارس توسط افراد مسلح در بغداد به قتل رسید.

کد خبر 847474 برچسب‌ها حوادث جهان عراق قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی