Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر روابط عمومی شرکت ملی گاز فارس گفت: این شرکت پکیج گازرسانی به دهستان گرمه را آماده کرده ولی اداره راه مجوز عبور از جاده را نمی‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، دهستان گرمه یکی از دهستان‌های منطقه کامفیروز فارس است که چندی پیش گزارشی از گلایه ساکنان آن مبنی بر عدم گازرسانی به این منطقه در خبرگزاری تسنیم منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبان ماه امسال جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در واکنش به این موضوع سوالی از وزیر نفت پرسید و از وی خواستار برطرف شدن مشکل گازرسانی به روستاهای کامفیروز ظرف مدت یک ماه شد و در گفت‌وگو با تسنیم نیز بیان کرد: عملیات گازرسانی به منطقه کامفیروز مرودشت با وجود این که پروژه ملی بوده بعد از انتخابات مجلس به کندی پیش رفته است.

وی همچنین با تاکید بر این نکته که مردم نباید قربانی اختلافات ادارات شوند افزود: پاسخ وزیر نفت قابل قبول نبوده و یک ماه فرصت برای تکمیل پروژه داده شده و در غیر این صورت موضوع را در صحن مجلس مطرح می‌کنم.

یک ماهی که نماینده مجلس به وزیر نفت مهلت داده بود تمام شد اما خبری از گازرسانی به این منطقه نشده است.

نویدی خوش برای روستائیان منطقه کامفیروز؛ گازرسانی به روستاها کامل می‌شود؟نماینده مردم مرودشت در مجلس: قول وزیر نفت برای گازرسانی به روستاهای کامفیروز؛ تا یک ماه آینده مشکل باید برطرف شودپاسخ اداره گاز فارس به گزارش "گازرسانی به کامفیروز"؛ دهیار حسین‌آباد: پولی از اداره گاز پرداخت نشده است

محمود قهرمانی مدیر روابط عمومی اداره گاز استان فارس در گفت‌وگو با تسنیم عدم تحقق گازرسانی به این دهستان با بیان اینکه طرح گازرسانی به 2 شهر "خانیمن" و "کامفیروز" و 18 روستای این منطقه انجام شده و 4 هزار نفر مشترک شده‌اند و از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند، می‌گوید: دهستان "گرمه" اصلا در پروژه دو شهر و 18 روستا نبوده و آن پروژه کامل تکمیل شده است.

وی تاکید می‌کند: واقعیت این است که دو شهرو 18 روستا کامل گازرسانی شده و دهستان "گرمه" کیلومترها آن‌برتر است و در این طرح و پژوه نبوده است ولی باز با این وضعیت چون نماینده مجلس با وزیر صحبت کرده بود شرکت ملی گاز فارس پکیج گازرسانی به آن دهستان را آماده کرد ولی اداره راه مجوز عبور از جاده را نمی‌دهد.

قهرمانی با بیان اینکه شرکت گاز آمادگی اجرای گازرسانی به دهستان "گرمه" را دارد ولی مجوز اجرا را به او نداده‌اند، می‌گوید: شرکت ملی گاز فارس برای گازرسانی به شهرها و روستاها برنامه سالانه دارد.

انتهای پیام/422/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گاز فارس وزیر نفت یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا به خلیج فارس در قرآن اشاره شده است؟ مفسران قرآن پاسخ می دهند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تبریک نوروزی خلبان نیروی هوایی ارتش برفراز خلیج فارس و از آسمان ایران (فیلم) فرمانده نیروی دریایی سپاه: امروز روز پایان اشغال‌گری ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج‌ فارس است (فیلم) نمای زیبایی از خلیج فارس از ایستگاه فضایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • کورت انگل برای بازگشت به WWE اعلام آمادگی کرد
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • آیا به خلیج فارس در قرآن اشاره شده است؟ مفسران قرآن پاسخ می دهند (فیلم)
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان