Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نصرالله سجادی به همراه پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، بهداد سلیمی مشاور رئیس کمیته در امور قهرمانان، فرید فتاحیان مدیر اموربین الملل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی بوکس به منظور آمادگی ملی پوشان برای حضور در مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک  (خرداد ماه سال آینده در پاریس )، بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید حسین ثوری رئیس و حمید رضا قبایی زاده دبیر فدراسیون بوکس و استکی سرمربی تیم ملی بوکس به همراه دیگر مربیان نیز حضور داشتند که ثوری در ابتدا گزارشی از شرایط اردو نشینان ارائه کرد.

نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ ضمن خداقوت به ورزشکاران و کادرفنی تیم ملی بوکس از زحمات ثوری قدردانی کرد و تلاش شبانه‌روزی و بی وقفه او را  نقطه قوتی خواند که باعث پیشرفت بوکس خواهد شد.

سجادی در این بازدید خطاب به ورزشکاران تاکید کرد: با توجه به قطعی شدن برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو و تنها ۷ ماه فرصت باقی مانده، باید تمامی تلاش خود را بکار بگیرید که ابتدا در مسابقات کسب سهمیه حضوری موفق داشته باشید و مرحله بعد از انتخاب شدن نیز تلاش خود را برای حضوری موفق در المپیک به کار گیرید.

وی افزود: اکثر شما ورزشکاران جوان هستید و باید بدانید که فقط کسب سهمیه مهم نیست بلکه حضوری موفق در المپیک نیز اهمیت  دارد. چراکه این فرصتی است که معلوم نیست دوباره به دست بیاید پس تمامی لحظات باقیمانده تا المپیک را قدر بدانید و تمام تلاش خود را به کار گیرید.

سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک تصریح کرد: خوشبختانه طی جلساتی که با ثوری و کادر فنی بوکس داشتیم از اوایل شرایط ویژه شیوع کرونا، شما اردوهای منظمی برگزار کردید و این فرصتی است که شاید تمامی کشورها نداشته باشند. پس از این شرایط  بهره ویژه ببرید. به رئیس فدراسیون تاکید کردم تا شرایط و امکانات لازم برای شما را فراهم کند. ما و دکتر صالحی امیری نیز منابع مالی شما را تامین خواهیم کرد و از این به بعد برای مشاهده تمرینات شما بیشتر به اردوها خواهیم آمد.

در ادامه این بازدید بهداد سلیمی خطاب به ورزشکاران گفت: اکثر آدم‌ها از نظر جسمی باهم برابر هستند آنچه باعث برتری می شود ذهن است، کسی که در ذهنش خودش را روی سکوی المپیک ببیند قطعا به مدال المپیک خواهد رسید پس علاوه بر تمرینات جسمی سعی کنید ذهن خود را برای این میدان بزرگ آماده کنید.

احسان روزبهانی نیز ضمن تشکر و قدردانی از کادر سرپرستی کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰  به نمایندگی از ورزشکاران گفت: من همیشه به شرایط بوکس انتقاد داشتم اما در حال حاضر شرایط خیلی خوب است و واقعا بچه ها جوان و با انگیزه هستند حمایت های کمیته و بازدید از اردو نیز انگیزه و امید را در بچه ها دو چندان می‌کند امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوکس المپیک نصرالله سجادی توکیو 2020 احسان روزبهانی کاروان اعزامی تیم ملی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان

رییس کل دادگستری اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت:: تقویت این مجموعه قضایی تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری افزود: در بازدید سال گذشته از دادگستری فلاورجان با توجه به اهمیت این حوزه قضایی و تعداد پرونده‌های وارد شده و موجود در این محل، تصمیماتی برای تقویت نیروی انسانی این حوزه قضایی گرفته شد.

رییس کل دادگستری اصفهان گفت:: در بازدید‌های گذشته روند ارائه خدمت به مراجعان در هر بخش دادگستری این شهرستان بطور دقیق بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات این حوزه قضایی اخذ شد.

او  آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد عنوان کرد و گفت: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوعدوستی مردم این منطقه، رضایت‌بخش نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری افزود: هدف دستگاه قضایی در این بخش، رساندن این آمار به میانگین ۳۵ درصدی استان و ۴۳ درصدی کشور تا پایان سال است و این امر با برنامه‌ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف از لحاظ علمی ممکن خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است