Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:22:44 GMT

هری کین یا تام هنکس؟ او سلطان غواصی است

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۰۱۵۲

مهاجم تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام به دلیل تمارض و شبیه سازی های پی در پی، به شدت مورد انتقاد هواداران فوتبال در فضای مجازی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در استادیوم مالینیو، مقابل میزبان خود ولورهمپتون با تساوی یک – یک متوقف شد تا شاگردان مورینیو در رده پنجم جدول لیگ جزیره قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنها توسط تانگی اندومبله به گل رسیدند ولی رومان سایس در دقیقه 86 گل تساوی را وارد دروازه هوگو لوریس کرد تا مرغ ها برای چهارمین بازی متوالی خود در لیگ برتر، در رسیدن به پیروزی ناکام باشند.


در دقیقه پایانی بازی توپ ارسالی به درون محوطه جریمه ولورهمپتون به هری کین رسید ولی این بازیکن در جدال با رومان سایس مدافع مراکشی گرگ ها ناکام بود و به شکلی مبتدیانه و برای فریب داور و گرفتن خطای پنالتی، خودش را به روی زمین انداخت.


این حرکت هری کین که قبلا و در دیگر دیدارهای تاتنهام نیز تکرار شده بود، باعث انتقاد شدید فوتبالدوستان در فضای مجازی شد و حتی یک مفسر ورزشی وی را با تام هنکس بازیگر و سوپراستار هالیوود مقایسه کرد.


اصطلاح دایو یا شبیه سازی به زبان انگلیسی به معنای غواصی است و از آنجایی که تام هنکس بازیگر مشهور آمریکایی در فیلم های سینمایی زیادی مجبور به شنا و غواصی در آب شده، به همین دلیل هری کین مهاجم تاتنهام را با این بازیگر مشهور مقایسه کرده اند.


در جدال رومان سایس و هری کین اتفاق خاصی رخ نداد و حتی پل تیرنی داور مسابقه نیز می توانست بخاطر این دایو و شبیه سازی به هری کین کارت زرد نشان دهد ولی او این کار را انجام نداد تا مفسر شبکه beIN Sports این مهاجم را با تام هنکس مقایسه کرد.


در زیر، بهترین واکنش های هواداران به غواصی یا شبیه سازی شب گذشته هری کین در دیدار برابر ولورهمپتون را مرور می کنیم:

 

 

من می توانم تضمین بدهم که هیچ چیزی در مورد غواصی نفرت انگیز امشبِ هری کین در برنامه گری لینکر صحبت نخواهد شد.
محافظت شده ترین بازیکن انگلیسی تاکنون!

 

 

چرا هری کین هیچ پارویی برای غواصی پیدا نمی کند؟ او حداقل یک بار در هر بازی این کار را انجام می دهد.

 

 

 

هری کین یک متقلب است. به طور مداوم به زمین می خورد و برای حمایت، به داور نگاه می کند. به نظر می رسد اگر کاپیتان انگلیس باشید شیرجه رفتن قابل قبول است.

 

 

 

کین شبیه سازی می کند و آلن اسمیت می گوید این تنها گزینه ای است که دارد ؟؟ این دیگر چه کوفتی است؟؟ چطور است که در این مورد  او را صدا کنید و بگویید چرا کین احساس نیاز به شیرجه زدن می کند؟

 

 

هری کین، استاد شیرجه زدن و غواصی است.

 

 

بسیاری از بازیکنان شیرجه می زنند و شبیه سازی می کنند (از جمله تیم خودم، ولورهمپتون) و من از این کار متنفرم، اما هری کین آن را به سطح دیگری می رساند. چرا چنین بازیکن خوبی باید اینقدر لرزان باشد. او کمک می کند تا یک ورزش بزرگ را خراب کند. تکان دهنده است!

 

 

دوباره شوک بابت دایو وحشتناک هر کین، اما من تعجب می کنم که آیا رسانه ها از جمله BBCMOTD هنوز او را باهوش صدا می کنند! به نظر می رسد اگر کاپیتان انگلیس باشید، شما می توانید هر آنچه می خواهید را انجام دهید! این شیرجه کاملاً شرم آور است. او کاپیتان انگلیس است و بچه های به او نگاه می کنند! تصور کنید که اگر صلاح این کار را انجام می داد...

 

 

بهترین نکته در مورد بازی امشب این است که مفسر عربی beIN هری کین را بخاطر بازیگری مداوم و غواصی خود، "تام هنکس" صدا می کند.

 

 

 

 

تام هنکس بازیگر مشهور هالیوود، به دلیل حضور در فیلم های زیادی که به آب و دریا مربوط می شود، با غواصی و شیرجه زدن های هری کین مقایسه شده است.

تاتنهام هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام هری کین شبیه سازی تام هنکس هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

دریافت 17 MB کد خبر 6098591

دیگر خبرها

  • برگ متحرک ؛ یکی از خاص ترین موجودات کره زمین را مشاهده می کنید! (عکس)
  • پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس
  • جزئیات دو شبیه سازی آمریکا برای حمله به ایران
  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • حقوق فرهنگیان ۳ ساله همسان سازی می شود
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • شیرجه در سرسبزی طبیعت با سفر به این مکان‌ها
  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی + فیلم
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند