Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید صادقی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری معرفی تولیدات مشترک حوزه هنری و مرکز آفرینش‌های هنری معاونت فرهنگی سپاه استان البرز و رونمایی از کتاب صوتی شهید کارگر برزی با اشاره به فتنه ۸۸ اظهار کرد: مناسبت‌های دی ماه به عنوان یوم الله هستند و این ایام را در قالب دهه بصیرت با شعار بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خسارت فتنه ۸۸ باید مورد توجه باشد و این فتنه بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان خسارت زد که با این مبلغ می‌توانستیم برای بیش ۲ میلیون نفر شغل ایجاد کنیم و این فتنه برای ما مهم است و نباید بگذاریم فراموش شود، چراکه سرمایه‌گذاری ما در خارج از کشور را هم با مشکل مواجه کرد.

حاج قاسم یک مکتب فراموش‌نشدنی است

معاون فرهنگی سپاه امام حسن (ع) استان البرز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: شهادت حاج قاسم به عنوان یک فرد نیست، بلکه حاج قاسم یک مکتب فراموش‌نشدنی است.

وی با اعلام خبر ۱۰ تولید مشترک بین مرکز آفرینش‌های هنری سپاه استان و حوزه هنری اظهار داشت: با تعامل با رده‌های استان در طول دی ماه، برنامه‌های متعددی پیش بینی شده که شامل ده عنوان تولید مشترک در قالب‌های مختلف است.

صادقی در خصوص این ده عنوان مشترک افزود: این برنامه‌ها شامل دو تیزر داستانی با محوریت انتقام سخت، تیزرهای کوتاه ویدئو گرافیک، نماهنگ دوزبانه به نام یک و بیست، یک انیمیشن به نام سردار گرامی، ۳۰ موشن استوری، ۱۰ پادکست صوتی، کتاب صوتی چرا رفتی مرتبط با اولین شهید مدافع حرم البرز شهید کارگر برزی و شعرخوانی به نام مرد میدان، نماهنگ شهید فخری زاده و ۴ تله‌تئاتر و مجموعه پوستر ۱۳ عددی است.

وی در خصوص جشنواره هنری مهرانه که در هفته بسیج با صورت مشترک برگزار شد، تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره با تقدیر از برگزیدگان در این ماه برگزار می‌شود و تعداد ۲۱۵ اثر از ۱۸ استان کشور ارسال شدند.

۱۰ برنامه میدانی برای نهم دی در البرز اجرا می‌شود

صادقی دی ماه را به نام ماه قاسم خواند و گفت: ۱۰ برنامه میدانی برای نهم دی و سالگرد حاج قاسم برنامه‌ریزی شده که از نهم تا ۱۶ دی ماه تعداد سه برنامه در کرج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در روز نهم دی ماه ساعت دو و نیم در مصلای کرج مراسم این رو برگزار می‌شود و در روز ۱۱ دی ماه رژه موتورسواران را ساعت ۱۵ در استان مقدس امامزاده طاهر (ع) داریم و ۱۲ دی هم در پارک تنیس مراسم سالگرد حاج قاسم ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه امام حسن (ع) استان البرز در خصوص چهلم شهید فخری‌زاده متذکر شد: مراسم این شهید والامقام در ۱۶ دی هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع گوهردشت برگزار می‌شود.

کد خبر 5107160

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سعید صادقی شهرستان کرج سپاه البرز ویروس کرونا قاسم سلیمانی بارش برف شیراز آمار کرونا کرمانشاه گرگان 9 دی بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه ایلام برگزار می شود حاج قاسم دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرماندهی و شهادت "همّت" به روايت شهيد قاسم سليمانی (فیلم) نظر حاج قاسم سلیمانی درباره وزارت اطلاعات (فیلم) حضور حاج قاسم از داخل بالگرد امدادی در سیل خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!