Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک سلمان بن عبدالعزیز پیام‌هایی را به پادشاه بحرین و امیر کویت در خصوص دعوت از آنها برای حضور در چهل و یکمین نشست شورای عالی شورای همکاری خلیج فارس فرستاد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، در جریان دیدار نایف فلاح الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس با شاهزاده سلمان بن حمد آل خلیفه، ولیعهد بحرینی در منامه، او دعوت‌نامه ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان از حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین را برای حضور در چهل و یکمین نشست سران شورای همکاری که قرار است پنجم ژانویه برگزار شود، دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نایف الحجرف دعوت‌نامه پادشاه عربستان را تقدیم نواف الاحمد الصباح، امیر کویت کرد.

الحجرف، امیر کویت را در جریان مقدمات کنونی نشست شورای عالی شورای همکاری خلیج فارس قرار داد و از تلاش‌های کویت برای حفظ همبستگی شورای همکاری تشکر کرد.

در این دیدارها مسیر فعالیت شورا و دستاوردهای محقق شده ملت‌های کشورهای عضو به خصوص در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و تجاری بررسی شد.

در این رابطه خالد جارالله، معاون وزیر خارجه کویت به سایت العین الاخباریه امارات گفت: نسبت به نتایج مورد انتظار در نشست سران شورای همکاری خوشبین‌ هستیم.

او اضافه کرد: ما انتظار داریم اجلاس سران به تقویت و حمایت از تلاش‌های مشترک کشورهای عضو و همبستگی شورای همکاری کمک کند.

این مقام کویت تصریح کرد: ما به آینده مشترک این شورا به رهبری و درایت رهبران عضو به خصوص در سایه تاکید کویت بر دستیابی به نتایج مثمر ثمر برای حل اختلافات میان کشورهای عضو شورا امیدواریم.

انتظار می‌رود نشست آتی سران شاهد توافق اولیه برای حل اختلافاتی باشد که از ژوئن ۲۰۱۷ ادامه داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای همکاری خلیج فارس شورای همکاری امیر کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد

وزیر دفاع در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگ‌های با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگ‌های با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

در جریان دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگ‌های در آستانه قزاقستان صورت گرفت، طرفین بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند.

در این ملاقات ژنرال «روسلان ژاک سیلیکوف» وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزرای دفاع شانگ‌های پس از عضویت کامل ایران را تبریک و ابراز امیدواری کرد: حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان گردد.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات ضمن دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد: ایران کاملاً آماده گسترش همکاری‌های دو جانبه دفاعی است.

در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

دیگر خبرها

  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • امیر آشتیانی عازم قزاقستان شد