Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد در یک پیام ویدیویی به مناسبت نهم دی ماه با اشاره به قرار داشتن در آستانه نهم دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: در خرداد سال ۸۸ بعد از انتخابات بعضی از افرادی که رأی نیاوردند ادعای تقلب در انتخابات را کردند؛ با اینکه رهبر انقلاب از آن‌ها خواست و صحبت کرد که اگر اشکالی به صندوق‌های خاصی دارید اعلام کنید تا بازنگری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اصفهان گفت: طبق قانون که داریم اکر کسی اشکالی بر انتخابات داشته باشد، راه‌های رفع اشکال وجود دارد؛ با این که بارها مقام معظم رهبری تأکید کردند و فرمودند کاری که شما می‌کنید و مردم را به خیابان ها می‌آورید چه عواقبی خواهد داشت و شما یک کاری را راه می‌اندازید اما نمی‌توانید جلوی آن را بگیرید اما برخی با وجود این که ده میلیون رأی اختلاف با کسی که پیروز شده بود داشتند، ادعای تقلب می‌کردند‌.

وی ادامه داد: که البته بعدا معلوم شد این افراد از خارج از کشور راهنمایی می‌شدند و همین کارهایی که می‌بینیم ترامپ انجام می‌دهد، احمقانه ترش را در کشور ما انجام دادند، شش ماه این روال را ادامه دادند و نصیحت رهبر انقلاب را قبول نکردند که نشان می‌دهد اصلا ولایت را قبول ندارند.

طباطبائی نژاد با اشاره به آیه‌ای از قرآن گفت: این افراد با اینکه ولی امر مسلمین درخواست کرد که این اقدامات را انجام ندهند، ماجراها و آشوب‌ها را به وجود آوردند و در طول چندین ماه ضربه‌هایی به اقتصاد کشور وارد کردند و پس از آن در روز عاشورا، پرچم عذاداری را آتش زدند که در این زمان مردم به هیجان آمدند و حماسه نهم دی ماه را پدید آوردند که یک اتفاق عظیم و بسیار ماندگاری است و باید به مردمی که مشت محکم بر دهان یاوه گویان زدند تبریک گفت.

امام جمعه اصفهان بیان داشت: اگر ما یک مدیر و مدبر نداشتیم و تدبیر رهبر معظم انقلاب نبود و ادعای آن‌ها محقق می‌شد که گفتند فقط باید انتخابات تکرار شود و نه‌تنها حاضر نبودند که صندوق‌ها بازشماری شود بلکه می‌گفتند فقط باید انتخابات باطل شود، اتفاقات دیگری رخ می‌داد.

وی افزود: مقام معظم رهبری توجه داشتند که این مطلب خارج از قانون است و اگر این اتفاق رخ دهد هرکسی در هر انتخاباتی شکست می‌خورد ادعای تقلب می‌کند و می‌تواند مردم را به خیابان بکشاند.

طباطبائی نژاد عنوان کرد: مقام معظم رهبری مقابل این خواسته غیرقانونی ایستاد و مردم هم به تبعیت از رهبر انقلاب به پا خاستند، مردم اصفهان هم یک روز زودتر در هشتم دی ماه ۱۳۸۸ قیام کردند که این روز باید همچنان زنده و گرامی بماند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه طبیعی است که هنگامی که انسان بخواهد در راه دین حرکت کند دشمنان جلوی او را می‌گیرند و دشمنی می‌کنند، افزود: در طول تاریخ مخالفین با اسلام مقابله می‌کردند و جمع قلیلی بودند که با اسلام واقعی آشنا بودند.

وی تصریح کرد: چه بسا افرادی ادعای ولایی بودن می‌کنند اما اگر در این راه آسیبی به فرزندشان وارد شود، ولو فرزندشان جرمی مرتکب شده باشد، از راه خود بازمی‌گردند که امروزه مشابهش را به چشم می‌بینیم که برخی اگر صدمه‌ای دیدند به خارج از کشور رفته و در کنار دشمنان به مقابله با نظام جمهوری اسلامی پرداختند.

واکنش امام جمعه اصفهان به اظهارات «امجد»

طباطبائی نژاد امجد را مثال زد و گفت: آقای امجد که برخی او را آیت‌الله نامیدند اما ما چون آنچنان درس حوزوی نخوانده بود او را آیت‌الله نمیدانستیم نیز یکی از این‌ها بود که به خاطر فرزندش به خارج از کشور رفته و در کنار دشمن ایستاد.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: در تمام طول تاریخ این افراد فراوان بوده‌اند که روزی در خدمت اسلام و روز دیگر مقابله با اسلام کرده‌اند و به همین دلیل است که همواره می‌گوییم خداوندا عاقبت ما را ختم بخیر بگردان.

انتهای پیام/۶۳۱۱۸

منبع: فارس

کلیدواژه: امجد امام جمعه اصفهان هشت دی ۸ دی اصفهان امام جمعه اصفهان طباطبائی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (پنجشنبه) در اغلب مناطق کشور شاهد بارش خواهیم بود.

در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد. شدت بارش در جنوب و شرق کشور خواهد بود.

جمعه در نوار غربی کشور رگبار و رعد و برق، در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، شرق و شمال شرق بارش پراکنده و در مناطق مرکزی، جنوب و جنوب شرق بارش خفیف باران و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

جمعه بارش در غرب و جنوب غرب شدت خواهد داشت.

شنبه در نوار شمالی و برخی مناطق شرق و غرب کشور رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

یکشنبه در نوار شمالی کشور ابرناکی و بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

دوشنبه سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور شده و در نیمه غربی کشور موجب ابرناکی و رگبار و رعد برق موقتی خواهد شد.

امروز مناطق مرکزی خلیج فارس، جمعه تنگه هرمز و جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.

کد خبر 848861 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • ادعای رژیم صهیونیستی درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری
  • ادعای تل‌آویو درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • شکارچی در عملیات وعده صادق شکار شد
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • امروز جمعه بارش در این ۱۷ استان شدت می یابد | سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می‌شود
  • باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود