Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که وحید بیاتلو از هدایت تیم فوتبال ماشین سازی استعفا کرد، مسئولان این باشگاه محمدسعید اخباری را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کردند.

ماشین سازی زیر نظر اخباری، ۲ شکست و یک تساوی را تجربه کرده است. با وجود نارضایتی مسئولان ماشین سازی از نتایج، آن ها از عملکرد کادر فنی راضی هستند و قصد تغییرات متوالی در کادر فنی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخباری فعلا هدایت ماشین سازی را بر عهده خواهد داشت.

ماشین سازی فردا در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، میزبان سپاهان خواهد بود.

بیشتر بخوانید

اخباری: ما به تبعیض‌ها در لیگ برتر اعتراض داریم/ یک تیم چند روز بیشتر استراحت کند، درست نیست

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ماشین سازی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی از مصاحبه دستیاران مردمی سازی فرمانداری‌های ورامین، تهران و دماوند خبر داد و گفت: عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود.

محمد مسگریان افزود: از بین گزینه‌های معرفی شده برای دستیاران مردمی سازی فرمانداران، بعد از انجام مصاحبه با کارگروه مربوطه و کسب نمره قابل قبول، افراد منتخب به کانون ارزیابی ستاد مردمی سازی معرفی می‌شوند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی گفت: از فرمانداری‌های استان تهران که هنوز در این خصوص اقدام نکرده اند در خواست می‌شود سریع‌تر برای معرفی دستیاران اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد