Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر دلسوزی و غمگساری مردم، وظیفه شناسی این سردار بزرگ اسلام باعث شد تا شخصیتی محبوب شود چرا که انسان جهادگر به دنبال انجام وظایف به جای انجام آن‌ چیزی است که دلش بخواهد.

وی از خودگذشتگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک ویژگی مهم نام برد و افزود: سردار دلها به جای بازنشستگی، حرکت را انتخاب کرد و در این راه از هر آنچه در توان داشت ایثار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: همین ویژگی‌های شخصیتی باعث ماندگاری سردار شهید سلیمانی در دلها شده است.



پرداخت نامناسب به یوم‌الله ۹ دی

حجت‌الاسلام پورذهبی در ادامه با اشاره به دهه بصیرت و سالروز حماسه ملی ۹ دی، گفت: از جمله مهمترین وقایع در طول عمر انقلاب همین حوادث بعد از انتخابات سال ۸۸ بود که رهبر معظم انقلاب از این وقایع بعنوان فتنه یاد کرده و فرمودند: اینها( فتنه گران) کشور را تا لبه پرتگاه بردند.

وی اضافه کرد: تاریخ انقلاب اسلامی وقایع بسیاری از تحرک تجزیه‌طلبان و ترور و توطئه‌های مختلف را شاهد بود اما هیچکدام از آن اتفاقات اینقدر بزرگ نبود که از آن به لبه پرتگاه نام برده شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان از این حوادث بعنوان عبرتی برای همه نسل‌های انقلاب نام برد و افزود: مواجهه افرادی که خود روزی از سردمداران نظام بودند، با اصل جمهوری اسلامی اتفاق کمی نبود که بتوان به سادگی از آن عبور کرد و همین مساله باعث شد تا رهبر معظم انقلاب از این حوادث بعنوان پتک جمهوریت نام ببرند.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ کیفی‌ترین انتخابات به دلیل فضای رقابتی آن و نه حضور اشخاص بود، گفت: این موفقیت با شروع فتنه از شامگاه انتخابات تلخ شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان به علل فتنه ۸۸ در بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: غرور و استکبار، عدم تمکین از قانون، اسارت در توطئه های دشمن، عبور از خط قرمزها از جمله مهمترین این واقعه بود که از ابطال انتخابات تا فتح سنگر به سنگر نظام پیش رفت و به براندازی رسید.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به تحلیل‌های صورت گرفته در این باره اظهار داشت: پس از این فتنه خیل تحریمها علیه کشورمان شدت گرفت و دشمنان را نسبت به پیشبرد اهداف شومشان امیدوار کرد.

وی با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب در بحبوحه بحران و دعوت به آرامش، اضافه کرد: این توصیه‌ها راه به جایی نبرد و بعد از بی حرمتی به عاشورا، در حماسه ۹ دی خاتمه یافت.

حجت‌الاسلام پورذهبی اظهار داشت: تحریف و سنگ‌اندازی در مسیر جریان انقلاب به دفع فتنه منجر و راه برای تحمیل جمهوری اسلامی تقلبی که فاقد ارزشهای اصیل انقلاب بود، بسته شد.

وی حرکت حماسی مردم در ۹ دی را پایانی بر این فتنه دانست و تاکید کرد: در طول سالهای بعد از ۹دی ۸۸ به خوبی به این روز پرداخته نشده که ناشی از سوگیری‌های حزبی و جناحی است.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه کردستان سنندج قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه کردستان سنندج قاسم سلیمانی نماینده ولی فقیه کردستان سنندج قاسم سلیمانی اخبار کنکور رهبر معظم انقلاب نماینده ولی فقیه حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی: تاریخ انتخابات فدراسیون ژیمناستیک تغییر نمی‌کند/فدراسیون جهانی از مواضع خود کوتاه نمی‌آید

محسن سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه منابع غیررسمی خبری احتمال لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک را در تاریخ ۲۴ اردیبهشت مطرح کرده‌اند، اظهار کرد: انتخابات در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد و شایعاتی که مطرح می‌شود اصلاً صحت ندارد. هیچ کسی نمی‌تواند تاریخ انتخابات را به تعویق بیندازد و ممکن نیست بر حسب حدس و گمان و ادعا انتخابات را به تعویق انداخت.

وی ادامه داد: دیروز جلسه آنلاین یک ساعته‌ای با فدراسیون جهانی ژیمناستیک برگزار شد و تمامی اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون ایران مورد تأیید قرار گرفتند. تا به الان هیچ مشکل و مانعی برای عدم برگزاری مجمع انتخاباتی وجود نداشته است. دو نماینده فدراسیون جهانی به ایران می‌آیند و با توجه به اینکه مدارک آنها برای کمیته ملی المپیک ارسال شده، مشکلی هم بابت اخذ ویزا برای این دو نفر ایجاد نمی‌شود. 

دبیر فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: خیریت در این است که مجمع انتخاباتی تا ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت) برگزار شود. اگر شاهد لغو مجمع انتخاباتی باشیم فدراسیون جهانی از مواضعی که دارد کوتاه نخواهد آمد. نمایندگان فدراسیون جهانی با کمیته ملی المپیک جلسه برگزار کرده‌اند تا دیگر تاریخ انتخابات به تعویق نیفتد و نهایتاً ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) برای برگزاری انتخابات اعلام شده است. اتمام حجت شده و اگر در تاریخ مقرر برگزار نشود فدراسیون جهانی اقدام به تعلیق فدراسیون ایران خواهد کرد، چون به وعده‌ای که داده شده عمل نشده است.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت سردار سلیمانی از علت ردصلاحیت شدن خود در گزینش سپاه
  • تذکر ویژه رهبر معظم انقلاب درباره دور دوم انتخابات چه بود؟
  • تذکر ویژه رهبر معظم انقلاب درباره دور دوم انتخابات چه بود؟ | رقابت میان کدام فهرست های انتخاباتی است؟
  • اهتمام به تحقق راهبرد‌های چهارگانه تعیین شده رهبر انقلاب
  • سلیمانی: تاریخ انتخابات فدراسیون ژیمناستیک تغییر نمی‌کند/فدراسیون جهانی از مواضع خود کوتاه نمی‌آید
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی