Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس ستاد مقابله با کرونا در شاهین‌شهر و میمه گفت: آرایشگاه‌های زنانه و تالارهای پذیرایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از شبکه بهداشت و درمان مجاز به فعالیت هستند.

اسفندیار تاجمیری، امروز (دوشنبه-۸ دی) در نشست ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ترور شهید سردار قاسم سلیمانی نشان دادند امنیت مردم و جامعه هدف آنان است، اما وحدت و انسجام عمومی در بدرقه این شهید بزرگوار نقشه‌های آنان را ناکام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت رنگ بندی شاهین‌شهر و میمه، زرد شناسایی شده، افزود: تغییر وضعیت از شرایط بحرانی به مطلوب کنونی مرهون همت و تلاش کادر بهداشت و درمان و همکاری و مساعدت شهروندان با فرهنگ و قانون‌مدار با ستاد مقابله با کرونا در شهرستان است.

به گزارش ایسنا، فرماندار شاهین‌شهر و میمه، گفت: اصحاب خبر در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، از ساده انگاری و عادی سازی شرایط خودداری کرده و مردم را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از تردد غیرضروری و استفاده از ماسک ترغیب کنند.

تاجمیری با اشاره به آسیب معیشتی کرونا بر اصناف به منظور اجرای محدودیت‌های پیشگیرانه و مقابله با همه‌گیری کرونا، تصریح کرد: ظرفیت تسهیلاتی مناسبی برای آسیب دیدگان همه صنوف در بخش‌های مختلف فنی، فرهنگی، ورزشی و ... تبیین شده و اصناف می‌توانند از این امکانات در راستای کاهش آسیب‌های اقتصادی متحمل شده بهره‌مند شوند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در شاهین‌شهر و میمه، با بیان اینکه برخی مناطق شهرستان نظیر گز، میمه و ... دارای بافت متراکم و سنتی است، خاطرنشان‌کرد: برگزاری نشست‌های توجیهی و اجرایی در بافت‌های بومی و سنتی با حضور مسئولان شهری به منظور توجیه، تبیین افکار عمومی در راستای انسجام و یکپارچگی همه مناطق شهرستان در مهار کرونا ضروری است.

تاجمیری تغییر شرایط بحرانی کرونا به مطلوب را آغازی بر تغییر محدودیت‌های کرونایی دانست و افزود: بر طبق دستورالعمل‌های بهداشتی با ورود به شرایط زرد کرونایی مشاغل گروه‌های ۲،۱ و ۳ مجاز به فعالیت هستند. در این راستا آرایشگاه‌های زنانه و تالارهای پذیرایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده شبکه بهداشت و درمان می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه، با تاکید بر اصل فرصت سازی از تهدیدها و محدودیت‌ها در راستای پیشرفت توسعه و رونق شهرستان، خاطرنشان ‌کرد: محدودیت‌های کرونایی فرصتی برای سازماندهی بازارهای شب و روز در شاهین‌شهر و پایش بهره‌مندی افراد بومی شهرستان از این بازارهاست، همچنین فعالیت بازار شب شاهین‌شهر از سه شب به چهار شب در هفته یعنی از سه شنبه شب تا آخر هفته افزایش یافت و بازارهای روز همان سه روز تعیین شده در محلات مجاز به فعالیت هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تالارهای پذیرایی استانی شهرستانها کروناویروس دستورالعمل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند ستاد مقابله با کرونا شاهین شهر و میمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه

حمیدرضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه  در شورای حفاظت از اراضی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال، با تاکید بر لزوم تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در استان، گفت : باتوجه به کم شدن آب‌های سطحی و مصرف بی رویه آب‌های زیرزمینی، برخورد با چاه‌های غیرمجاز و کشت‌های آب بر باید تشدید شود. 

وی افزود: در این راستا شرکت آب منطقه‌ای باید تلاش‌های خود را جهت انسداد چاه‌های غیرمجاز تشدید کرده و انسداد چاه‌های مناطق ممنوعه و کسانی که میزان مصرف غیرمجاز بالایی دارند را در اولویت قرار دهد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به پیامد‌های منفی حفرچاه‌های غیرمجاز در حوزه منابع آبی استان، نیروی انتظامی موظف به پشتیبانی قاطع از اقدامات شرکت آب منطقه‌ای در این حوزه است. 

وی یادآورشد: از طرفی در حال حاضر تنها درصد کمی از چاه‌های مجاز نیز دارای کنتور هستند که اکثریت آنها نیز هوشمند نیستند، بنابراین باید تدابیری اندیشیده شود تا هوشمندسازی چاه‌های آب کشاورزی استان براساس اولویت و تفکیک شهرستان‌ها صورت گیرد. 

به گفته این مقام قضایی، اولویت با چاه‌هایی خواهد بود که احتمال برداشت‌های غیرمجاز از سوی آنها بیشتر است. 

کریمی اشاره‌ای هم به اجرای طرح کاداستر (حدنگار) در استان داشت و ضمن ابراز رضایت از روند کلی اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در سطح استان در شش ماه دوم سال ۱۴۰۲ و سال جاری، عنوان کرد: در برخی از شهرستان‌های استان اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی با کندی پیش می‌رود، لذا اجرای این طرح در این شهرستان‌ها باید به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گیرد. 

وی بر لزوم پیشگیری از تغییرکاربری اراضی در سطح استان هم تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های خدمات رسان موظف هستند از هرگونه ارائه خدمات و برقراری انشعاب برای افرادی که تغییر کاربری غیرمجاز داشته و مجوز ساخت و ساز نگرفته اند، خودداری کنند و اگر در این زمینه اقدامی داشته باشند، پیگرد قانونی خواهد داشت. 

مدعی العموم استان اعلام کرد: دستگاه‌های مذکور باید گزارش عملکرد خود را به صورت منظم به دبیرخانه شورای حفاظت از اراضی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال در دادسرای استان ارائه کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند