Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

مشکلات سربازی

سلام من سرباز هستم و هفت ماه خدمت که الان از زمان آموزشی تا الان هیچ حقوقی دریافت نکردم،آموزشی من ۰۵کرمان ارتش زمینی شهید گنجوی بوده،و خدمتم تیپ ۵۵ هوابرد شیراز است،تمامه مدارکام تکمیل هستن،نمیدونم تا چرا تا الان حقوقی دریافت نکردم،خواهش می کنم مشکل منو پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکار گذاشتن شرکت سایپا با فروش ساینا اس به مردم و تحویل ساینا معمولی به مردم

سلام وقتتون بخیر

لطفا در خصوص تولیدات سایپا هم گزارش تهیه بفرمایید ما تو قرعه کشی ساینا اس شرکت کردیم و ابتدای مرداد مبلغ چهل میلیون تومان هم به حساب سایپا واریز کردیم و همان زمان مشخص کردند که تحویل ها از مهر ماه شروع میشه و تا کنون هیچ خودروی ساینا اسی تحویل نشده و چند بار هم از شرکت پیگیر شدیم گفتند که ما تولید کردیم و منتظر قیمت گذاری شورای رقابت هستیم که بنده از چند جا پرسجو کردم مثل اینکه اصلا تولیدش هم شروع نشده و مردم رو سر کار گذاشته اند و موقع دعوت نامه صادر می کنند و می گویند یا صبر کنید یا ساینا معمولی تحویل بگیرید . لطفا صدای ما رو به گوش مسئولین برسونید تا بلکه پیگیر بشوند و این همه مردم رو سر کار نگذارند

واگذاری شرکت وزارت دفاع

سلام می خواستم یک تخلف رو گزارش بدم شرکت راهسازی و عمران ایران که من آنجا کار می کردم و همه رو بیرون ریخت زمین این شرکت 44 هکتار هست که متوجه شدیم این شرکت رو به قیمت 90 میلیارد تومان فروخته شده یعنی هر متر حدود 200 هزار تومان لطفاً پیگیری کنید آدرس هم روبروی متروی کهریزک

مشکل اینترنت معلمان

متاسفانه بسته اینترنت معلمان که تا دی ماه پایان یافت ، دیگر تمدید نشد. واقعا مصرف اینترنت بالاست. 

شاد در حدی نیست که بتوان فقط با اتکا به آن مطالب سنگین درسی را به دانش آموزان آموخت.

مجبوریم انواع محتواهای آموزشی رو برای دانش آموزان تهیه و ارسال کنیم.

خواهش می کنم رسیدگی بفرمائید.

اینترنت معلمین

سلام

لطفا پیگیری کنید که سه ماه دیگه هم به معلمان اینترنت بدهند هزینه های بسته های اینترنت بسیار بالاست

عدم پوشش شبکه مخابرات در روستا

در روستای آبگرمک واقع در شهرستان سمیرم استان اصفهان

هیچگونه پوشش شبکه مخابراتی و آنتن دهی وجود ندارد و متاسفانه در این اوضاع وخیم دانش آموزان این روستا به شدت با مشکل ارتباط با مدارس مواجه شده اند در این ضمینه پیگیری های زیادی از طرف دهیاری و شورای روستا نیز صورت گرفته که متاسفانه هیچگونه پاسخی به آن داده نشد لطفا در صورت امکان این مشکل را از طرف نماینده مردمی مورد بررسی ویژه قرار دهید  و مسئولین محترم را در جریان این مشکل قرار دهید

چراوام یک میلیونی بلاتکلیف شد

من الان دوماه که بیکارم ولی نه برام یارانه 100تومانی واریزشده نه وام یک میلیونی هیچ کدوم رودریافت نکردم خواهشا بگیدکه رسیدگی کنند

شکایت اهالی شهرپرند فاز ۵شمالی میدان پرورش بلوار سیزده آبان از کمبود سطل های زباله

با سلام ما اهالی شهر پرند هستیم واز عملکرد ضعیف بود شرکت عمران شهرپرند وخدمات شهری آن درخصوص وضعیت نامطلوب و کمبود سطل های زباله که باعث پخش آن درسرتاسر خیابان و معابر می شود

اتمام اینترنت ۹۰ روزه ی رایگان معلمان به اتمام رسیده لطفا برای تمدید آن پیگیری کنید

مشترک گرامی

مهلت زمانی بسته اینترنت هدیه 90 روزه 20 گیگابایت ویژه معلمین شما به پایان رسید. این بسته فاقد تمدید خودکار است و در صورت نداشتن بسته اینترنت فعال، مصرف اینترنت شما از این پس با نرخ تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

سهام عدالت

با سلام.لطفا پیگیری کنید با اینکه دولت ۶۰درصد سهام را آزاد کرده چرا کارگزاری ها سفارش فروش ما را انجام نمی دهندو می گویند دولت اجازه فروش نمی دهد

قیمت گوشی لپ لپی

آخه این چه وضعشه. یک گوشی ساده ساده که قبلا تو لپ لپیا بود شده بود 500 تومان. الان نگاه کردم شده یک میلیون

حقوق

سلام خسته نباشید تو رو خدا در مورد حقوق ندادن کارگرا فرودگاه امام گزارشی تهیه نمایید واقعا سخته بی پولی

همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

با سلام. پدر من بازنشسته تامین اجتماعی هست. ایشون کار افتاده شدن و حداقل حقوق رو میگیرن. متاسفانه حقوق ایشون علی رغم اینکه گفته شد حداقل بگیران دو میلیون و هشتصد هزار تومان حقوق خواهند گرفت دو میلیون و چهارصد هزار تومان حقوق می گیرن لطفا پیگیری کنید

برگزاری مراسمات در ایام فاطمیه

با توجه به اجازه رئیس جمهور مبنی بر برگزاری مراسمات در ایام فاطمیه شهرستان بن از توابع استان چهار محال و بختیاری مانع برگزاری مراسمات می شود  در حالی که وضعیت این شهرستان زرد هست.

تاخیر در تحویل نیسان شرکت سایپا

باسلام.خواهش میکنم پیگیری‌کنید ما تکمیل وجه کردیم ولی خودرومون رو تحویل نمیدن.توروخدا یه کاری کنید‌این وانت تمام خرج زندگیمون میده که هنوز نیومده و ماهم کل زندگیمون فروختیم تا ثبت نامش کنیم

مشکلات ادارات پست

سلام خسته  نباشید،در اوضاع کرنا که همه مصر هستند که برای کارهای غیر ضرور به بیرون نروید وخرید های اینترنتی انجام دهید چون بیشتر خرید های اینترنتی با پست حمل می شود مردم به مشکل برخورده اند برای مثال پست پیشتاز که باید در بد ترین حالت ارسالش 4روز کاری باید طول بکشد به بیش از 10 تا 15 روز رسیده است و بعد از ارسال مرسولات به مقصد اداره پست مقصد اصولا با تماس یا پیامک اطلاع می دهد که مرسوله رسیده وبرای تحویل خود فرد بای حضوری مراجعه کند که کلا کل تدابیر برای عبور ومرور غیر زرور کشک.لطفا پیگیری کنید

مدرسه در شاد

با سلام و خسته نباشید به همه.بنده با خودم شروع می کنم من یک دانش آموز 17 سالم که پایه یازدهم تجربی هستم که گوشی ندارم با کامپیوتر میام شاد از نسخه تحت وب استفاده می کنم و شبیه ساز هم در کامپیوترم به هیچ عنوان اجرا نمی شه در هر نسخه. من چه گناهی دارم که باید گوشی بخرم اونم زمانی که قیمتش انچنانیه.من نه می تونم لایو ببینم نه ویس بفرستم نه تو نظر سنجی شرکت کنم ونه ... بنده به مدیر مدرسه خود زنگ زدم بهم گفت حالا از اون استفاده کن چیزی نمی شه من خیلی نگران اینده خودمم مدیر که به نمره نمی ده تو امتحان خودم باید درسامو خوب بخونم تا نمره خوب بگیرم اخه این درسته من حتی نمی تونم در حضور و غیاب شرکت کنم معلم هم بهم می گه نمرتو کم میدم خواهشمندم این پیام رو به گوشی وزیر آموزش پرورش برسانید .

بوی فاضلاب

ما در شهر بندر عباس شهرک نیاوران زندگی می کنیم اینجا بوی خیلی بدی می آید لطفا رسیدگی کنید

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان لطفا پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند

نرخ بیمه کارگران مشمول قانون کار، بر اساس حداقل دستمزد آن‌ها محاسبه می‌شود و معادل ۳۰ درصد حقوق و مزایای مشمول بیمه است. بر اساس مصوبه شورای عالی کار ۲۷ اسفند ۱۴۰۲، حداقل دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۳ به میزان ۹میلیون‌و۳۲۲هزار تومان تعیین شد.

بنابراین، میزان حق بیمه سهم پرداختی کارگران در سال ۱۴۰۳ معادل ۹۳۱هزارو۱۸۰ تومان خواهد بود؛ به این ترتیب که ۷ درصد حق بیمه سهم کارگران است که کارفرما از حقوق و مزایای ماهانه کارگر کسر کرده بر روی آن ۲۳ درصد حق بیمه سهم کارفرما را اضافه کرده و به تامین اجتماعی واریز می‌کند.

به گزارش منیبان، در توضیح جزئیات حق بیمه تأمین اجتماعی کارگران، گفته شده که حق بیمه پایه کارگران، ۷ درصد از حداقل دستمزد آن‌ها یعنی معادل ۶۵۲هزارو۵۴۰ هزار تومان است. حق بیمه بیکاری هم یک درصد از حداقل حقوق و معادل ۳۹هزارو۲۲۰تومان تعیین شده است.

حق بیمه حوادث ناشی از کار هم ۲ درصد از حداقل دستمزد را به خود اختصاص داده که عددی معادل ۱۸۶هزارو۴۴۰ تومان می‌شود. بنابراین درمجموع میزان حق بیمه تامین اجتماعی کارگران در سال ۱۴۰۳ معادل ۹۳۱ هزار و ۱۸۰ تومان خواهد بود.

طبق ماده (۲۸) قانون تامین اجتماعی، مبلغ حق بیمه به میزان ۳۰ درصد مزد یا حقوق بیمه‌شدگان مشمول قانون کار است که از این میزان ۲۳ درصد (۲۰ درصد حق بیمه + سه درصد بیمه بیکاری) بر عهده کارفرما و هفت درصد بر عهده بیمه شده است (که علاوه بر میزان نرخ فوق الاشاره، سه درصد نیز به وسیله دولت تامین می‌شود).

همچنین طبق ماده (۳۶) قانون کارفرما مسئول پرداخت حق‌بیمه سهم خود و بیمه‌شده به سازمان بوده و مکلف است در موقع پرداخت مزد یا حقوق و مزایا سهم بیمه شده را کسر کرده و سهم خود را بر آن افزوده به سازمان تامین اجتماعی تأدیه کند.

هرچند که بر اساس قوانین وزارت کار، کارفرما وظایفی در قبال کارگر دارد و تمام موارد آن‌ به‌درستی اجرا می‌شود و در صورت اجرانشدن هر کدام از آن‌ها، قانون به‌تمامی به حقوق کارگران رسیدگی می‌کنند، اما باز هم لازم است کارفرما و کارگران به‌طور کامل از قوانین و حقوق خود آگاه باشند. می‌توانید در ازکی همه‌چیز درباره حق بیمه تأمین اجتماعی و شرایط و قوانین آن را بخوانید.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازنشستگان بخوانند/ واریزی بزرگ به حساب بازنشستگان در راه است؟
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟