Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@05:04:04 GMT

۵ هزار پرس غذای گرم در بندر آستارا توزیع شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۱۴۰۹

۵ هزار پرس غذای گرم در بندر آستارا توزیع شد

کرمیانی گفت: به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان آستارا توزیع شد.

«ارژنگ کرمیانی» امروز(دوشنبه، ۸ دی) در حاشیه آغاز توزیع پنج هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: به همت خیرین و مسئولین دستگاه‌ها و نهادهای دولتی پنج هزار پرس غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان مناطق مختلف شهرستان آستارا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول شورای هیئات مذهبی بندر آستارا با اشاره به‌اینکه پخت غذاهای گرم در ۱۱ پایگاه انجام شد، افزود: پخت و توزیع این میزان غذای گرم با رعایت تمام موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی باتوجه به شیوع بیماری کرونا انجام شده است.

 

وی تصریح‌کرد: این تعداد غذای گرم به ارزش یک میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

 

کرمیانی با بیان‌اینکه ۲۰ اکیپ سه نفره توزیع غذاهای گرم در سطح شهر آستارا و لوندویل را انجام دادند، گفت: توزیع غذاهای گرم در سطح روستاها نیز توسط هیئت امناهای مساجد، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها صورت گرفت.

 

وی افزود: این تعداد غذاهای گرم به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دکتر محسن فخری زاده در بین نیازمندان شهرستان آستارا توزیع شد.

 

مسئول شورای هیئات مذهبی بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: از مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان آستارا انتظار این است تا در این روزهای سخت همدم و همیار سایر افراد جامعه باشند و با اهدایی کمک‌های خود همنوعان خود را مساعدت کنند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: پرس غذای گرم بین نیازمندان ایام فاطمیه س شورای هیئات مذهبی بندر آستارا هزار پرس غذای گرم آستارا توزیع شد شهرستان آستارا بین نیازمندان بندر آستارا غذاهای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد