Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقدم با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه بصیرت گفت: رویداد نمایشی مالک آسمانی با شعار بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی برپا شد.

« ناصر مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گرامیداشت دهه بصیرت گفت: رویداد نمایشی مالک آسمانی با شعار بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی برپا شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: دهه بصیرت و میثاق با ولایت مصادف با 9 دی تا سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی فرصت تبیین ارزش های ایمانی و الهی در میان نوجوانان و جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان اسطوره ملی مقاومت است که یاد و خاطره وی در اذهان عموم مردم جاودان است، به ویژه آنکه در عرصه دفاع از ولایت و دفاع از حرم به مقام شهادت رسید.

 

مقدم اظهار کرد: ویژه برنامه دهه بصیرت در قالب رویداد نمایشی مالک آسمانی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان البرز از تاریخ 9 تا 19 دی در قالب فضای مجازی از ساعت 19 برپا می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز نیز اقامه عزای فاطمی را در ایام فاطمیه به فضای مجازی منوط کرده اند. 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ناصر مقدم استان البرز دهه بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن پدر شهید در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ،مرحوم نصرالله نعمت زاده پدر شهید جعفر نعمت زاده نخستین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.
پیکر مرحوم نصرالله نعمت زاده در تالش تشییع و در مسجد فاروق اعظم بخش اسالم تالش به خاک سپرده شد.
شهید جعفر نعمت زاده از نیرو‌های داوطلب بسیجی بود که ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در تالش به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد